Thx voor den info
Spijtig dus da men oude acc's weg zen (duh, na zonne tijd) khad er nog wel enkele op overschot door mene 3/16/18 ;D Ach, de herrineringen....
(ps, kan iemand me helpen me den info te geven om men profiel te verandere want das ok wel vrij hard out-of-date)
C u on the net
Edit: Hollowman: da zou idd handig zen maar euuhmmm.. same as above, ben de commando's vergete om iemand toe te voege in Flist of om te whisperen .. was da ni "/w **accname*** message" ? Ben der ni helemaal zeker van
En daarbij, als iedereen nog effe geduld heeft dan zal ek al wel de eerste paar items zelf hebbe gevonden zekers?
Maar ja, we zien wel, thx