Archief - Missed me? :p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Chippeds are out, P Gems are IN ;)

Bij de juiste persoon zijn p gems soms (in .09 values) veel waard
en HET betaalmiddel zijn nu HighRunes geworden.
Open games zijn nog nooit zo fucked up geweest..net als overpoweredness...trades...pvp... :unsure:

ahja, WB, ken u wel ni, maar account komt erg vaag bekend voor...(ik kon u avatar herinneren voor ik em had gezien..weird :/ )

Summum

Legacy Member
Thx voor den info

Spijtig dus da men oude acc's weg zen (duh, na zonne tijd) khad er nog wel enkele op overschot door mene 3/16/18 ;D Ach, de herrineringen....

(ps, kan iemand me helpen me den info te geven om men profiel te verandere want das ok wel vrij hard out-of-date)


C u on the net


Edit: Hollowman: da zou idd handig zen maar euuhmmm.. same as above, ben de commando's vergete om iemand toe te voege in Flist of om te whisperen .. was da ni "/w **accname*** message" ? Ben der ni helemaal zeker van
En daarbij, als iedereen nog effe geduld heeft dan zal ek al wel de eerste paar items zelf hebbe gevonden zekers?
Maar ja, we zien wel, thx

Time

Legacy Member
Summum zei:
Thx voor den info

Spijtig dus da men oude acc's weg zen (duh, na zonne tijd) khad er nog wel enkele op overschot door mene 3/16/18 ;D Ach, de herrineringen....

(ps, kan iemand me helpen me den info te geven om men profiel te verandere want das ok wel vrij hard out-of-date)


C u on the net

rechtsbove: quixk links > edit profile, avatar, sig, ....

wb btw, ook al kennek u ni

XRH_RealWarrior

Legacy Member
Summum zei:
Thx voor den info

Spijtig dus da men oude acc's weg zen (duh, na zonne tijd) khad er nog wel enkele op overschot door mene 3/16/18 ;D Ach, de herrineringen....

(ps, kan iemand me helpen me den info te geven om men profiel te verandere want das ok wel vrij hard out-of-date)


C u on the net


Edit: Hollowman: da zou idd handig zen maar euuhmmm.. same as above, ben de commando's vergete om iemand toe te voege in Flist of om te whisperen .. was da ni "/w **accname*** message" ? Ben der ni helemaal zeker van
En daarbij, als iedereen nog effe geduld heeft dan zal ek al wel de eerste paar items zelf hebbe gevonden zekers?
Maar ja, we zien wel, thx
/f a account (add)
/f r account (remove)
/f l (list)

whisperen:
/w charname text
/w *account text

Time

Legacy Member
Summum zei:
(men chippiekes beginne te groeie als da nog altijd wordt aanvaard als eerste betaalmiddel :p

oeveel chipped topazze en amethysts ebde? kwil men shitload thuls en amns cube, wa crafte:p

stuk of 10 van elk would be nice

Summum

Legacy Member
ik had er een stuk of 8 van elks, maar door bovenstaande reactie zen die nu allemaal weg

oops

zal er volgende keer rekening mee houde
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan