Summum
Legacy Member
Hey mense
na een pauze van bena een jaar on-line spelen bennek terug van plan om te beginnen
Kmoet zegge, kheb het gemist.
Off-line hebbek intusse wel verder gedaan, zeker de eerste paar maanden na men verhuis toen ik nog geen internet had (men record Single_player sta op een bone-necro van L76)
Maar nu da men jaar weer is gedaan, men internet deftig werkt gaanek terug opt net.
Eerst en vooral, ik vraag géén items op deze manier, ik gaan het terug doen zoals vroeger, van nul beginnen en zien wa ek tegekom.
Het enigste wa ik me afvraag is ofda het nog altijd zo erg is in de open games ? Iedereen zal wel wete wa ik bedoel me erg zekers ?
Als da zo is dan gaanek toch nog nen helen tijd in geslote spellen zitten denkek totda ik tenminste iets of wa van uitrusting bij elkaar heb gesprokkeld.
Soit, kwou gewoon zegge ....... ME BACK
Wss niemand nog da me herrinert maar we zien wel
Peace
na een pauze van bena een jaar on-line spelen bennek terug van plan om te beginnen
Kmoet zegge, kheb het gemist.
Off-line hebbek intusse wel verder gedaan, zeker de eerste paar maanden na men verhuis toen ik nog geen internet had (men record Single_player sta op een bone-necro van L76)
Maar nu da men jaar weer is gedaan, men internet deftig werkt gaanek terug opt net.
Eerst en vooral, ik vraag géén items op deze manier, ik gaan het terug doen zoals vroeger, van nul beginnen en zien wa ek tegekom.
Het enigste wa ik me afvraag is ofda het nog altijd zo erg is in de open games ? Iedereen zal wel wete wa ik bedoel me erg zekers ?
Als da zo is dan gaanek toch nog nen helen tijd in geslote spellen zitten denkek totda ik tenminste iets of wa van uitrusting bij elkaar heb gesprokkeld.
Soit, kwou gewoon zegge ....... ME BACK
Wss niemand nog da me herrinert maar we zien wel
Peace






