Archief - Missed me? :p

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Summum

Legacy Member
Hey mense

na een pauze van bena een jaar on-line spelen bennek terug van plan om te beginnen

Kmoet zegge, kheb het gemist.

Off-line hebbek intusse wel verder gedaan, zeker de eerste paar maanden na men verhuis toen ik nog geen internet had (men record Single_player sta op een bone-necro van L76)

Maar nu da men jaar weer is gedaan, men internet deftig werkt gaanek terug opt net.

Eerst en vooral, ik vraag géén items op deze manier, ik gaan het terug doen zoals vroeger, van nul beginnen en zien wa ek tegekom.

Het enigste wa ik me afvraag is ofda het nog altijd zo erg is in de open games ? Iedereen zal wel wete wa ik bedoel me erg zekers ?

Als da zo is dan gaanek toch nog nen helen tijd in geslote spellen zitten denkek totda ik tenminste iets of wa van uitrusting bij elkaar heb gesprokkeld.


Soit, kwou gewoon zegge ....... ME BACK :D

Wss niemand nog da me herrinert maar we zien wel

Peace

Shalie

Legacy Member
Welcome back, tis nu nie dak ier vroeger al was , makom :)

Summum zei:
Het enigste wa ik me afvraag is ofda het nog altijd zo erg is in de open games ? Iedereen zal wel wete wa ik bedoel me erg zekers ?

Als da zo is dan gaanek toch nog nen helen tijd in geslote spellen zitten denkek totda ik tenminste iets of wa van uitrusting bij elkaar heb gesprokkeld.

Hangt er vanaf, softcore of hardcore.
Op softcore ebde veel last van newbies, die nie willen teleën of die spammen om free items.
Op hardcore zijn der naart schijnt nog veel pk'ers.

Eden

Legacy Member
sc is voor sissi's !!!

en op hc moete wa oppassen, wat het spel veel leuker maakt imo... morja... das e bekke uw eigne keuze eh... Als gij er kunt mee leven om ne keer te sterven en al uw items te verliezen dan kunde best hc spelen :)

oya

Legacy Member
hc all the way

kijk naar Q dies zo noob en die speelt ook hc ;p

Summum

Legacy Member
vergete te zegge dus

Altijd al SC gedaan en ben ni van plan om te veranderen, ben een sissieke ...


Just eerste char opgestart (martial arts ass) en ben meneige weer aant amusere :D


Eerlijk gezegd verschoot ik ervan da der nog altijd zoveel volk op battle net zit.

Greets

Starrk

Legacy Member
sc is voor de hardcore spelers van het spel :unsure:

( so untrue tho :unsure: )

sc all the weey :love:

de kerstman

Legacy Member
I missed ya :')
Herinner me er nog ns aan wie je bent :p

..
Ik ben raar :x

KingOfWoods

Legacy Member
Hehe ik ken zijne nick zelf en ik kwam hier al zelden.
Kspeel ook sc, ksterf daar al 100 keer per dag dus HC is wat hoog gegrepen voor mij :p

wb brother we expected you

bombombom

Legacy Member
wb zolang ge u aan de regels houd zullen er vele personen hier u met plezier helpen met enige vragen of andere problemen.

de kerstman

Legacy Member
bombombom zei:
wb zolang ge u aan de regels houd zullen er vele personen hier u met plezier helpen met enige vragen of andere problemen.
Idd :') Wij zijn er altijd om iedreen te helpe.. zo mooooi :d
Me feels sentimental! DIablo is leeeeuwk :o
(dit is niet ironisch bedoeld... mss een beetje.. :x)

Summum

Legacy Member
hehe, zalig...

zo erg bennek ok weer ni ze ;-)

Alles wa ek nodig heb is af en toe wa volk om me same te spele aangezien da ik heb gemerkt da het openbaar gedeelte idd nog altijd éééééérg is..

De rest trade ek wel op de normaal manier (men chippiekes beginne te groeie als da nog altijd wordt aanvaard als eerste betaalmiddel :p)
En af en toe de rommel da toch zowiezo wordt weggesmete, we zien wel wa ervan komt

Summum

Legacy Member
KRISTOS (k) missed ya too


En de andere da mij natuurlijk nog herrinerden ;-) Gelle ze schattekes



PS: voor degene da het ni wiste, zonder Kristos haddek nu nog ni eens Diablo in men bezit na mene verhuis, kstaan voor eeuwig in zen schuld

HashQ

Legacy Member
asse scl speelt kvind ier just ne 15dr 33vit verdungo die als ge nu wisp free krijgt
:woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan