Archief - mir3 client?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babaluna

Legacy Member
ist de moeite om te downloaden? ^^

Kunnen de mensen die dit spelen wat meer uitleg geven , kwa FUN factor ^^

Frisbijerre

Legacy Member
duurt dat lang eer je zo'ne mail krijgt na het registreren? want der komt hier niks aan :angry: .

chellesan

Legacy Member
Frisbijerre zei:
duurt dat lang eer je zo'ne mail krijgt na het registreren? want der komt hier niks aan :angry: .
telenet ervaard de emails van legend of mir als spam, dus als je u spamfilter hebt op staan, zul je hem nooit krijgen, ik heb da via hotmail gedaan want spam komt daar in de bulk map^terecht, zodat je de mail nog kunt zien

chellesan

Legacy Member
Babaluna zei:
ist de moeite om te downloaden? ^^

Kunnen de mensen die dit spelen wat meer uitleg geven , kwa FUN factor ^^
ik zie dat je graag diablo speelt, dus zul je dit spel wel super goed vinden, tis tien miljoen keer beter en de comunity is erg goed, er valt wel wat te doen int spel en de mogelijkheid om een kasteel (sabuk) te veroveren en oorlog te voeren tegen andere guilds maakt het spel erg tof

Frisbijerre

Legacy Member
k om de een of ander reden wilt hem mijn code van mijne account op de mir3 site ni aannemen, ondaks het feit dat ik alles zeker 10 keer nagezien heb of alle letters en cijfers juist zijn alsook of ze in hoofdletter staan of ni.
wat nu? help?

Ignis

Legacy Member
Frisbijerre zei:
k om de een of ander reden wilt hem mijn code van mijne account op de mir3 site ni aannemen, ondaks het feit dat ik alles zeker 10 keer nagezien heb of alle letters en cijfers juist zijn alsook of ze in hoofdletter staan of ni.
wat nu? help?

Bedoel je die confirmation link?
Want in de mail is die versprijd over 2 lijnen dus als je dat kopieert moet je dat samen zetten.

Als je de login/pass bedoelt, probeer eens gewoon met copy/paste?

Frisbijerre

Legacy Member
'k bedoel de login en copy paste weigert hij te doen. 'k heb dan maar ff ne mail gestuurd naar de support en dan maar hopen dat die zin hebben om iets te antwoorden.

chellesan

Legacy Member
Frisbijerre zei:
'k bedoel de login en copy paste weigert hij te doen. 'k heb dan maar ff ne mail gestuurd naar de support en dan maar hopen dat die zin hebben om iets te antwoorden.
had ik ook gedaan voor mijn telenetmaiadres en na 2 dagen heb ik antwoord gekregen, nu heb ik 2 logins :applause: kan nog handig van pas komen :niceone:

Frisbijerre

Legacy Member
ze hebben precies geen zin om te antwoorden pfff. zagevent als ge teovallig van 1ne account vanaf wilt? ;-)

Ignis

Legacy Member
Hmz ze hebben een italiaanse en duitse forum sectie, even een petitie gemaakt voor ook een nederlandstalige ;P

EDIT: nvm, ze hebben ook een nederlandstalige gemaakt ;-) Dus kunnen we daar ook wat in het nederlands lullen ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan