Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dit staat er op het mir 3 forum over u probleem: If you can't wear armours, use items etc...Mono zei:Ik ben Greven (war lvl 7) maar zit met een probleem, op één of andere krijg ik mijn kleren niet aan
Zelfde geldt voor m'n zwaard, drag and drop naar status window (zoals in mir II) lukt niet.
In je onderbroek hunten is niet gezond
Voor de rest valt het spel heel goed mee
Mono zei:Ik ben Greven (war lvl 7) maar zit met een probleem, op één of andere krijg ik mijn kleren niet aan
Zelfde geldt voor m'n zwaard, drag and drop naar status window (zoals in mir II) lukt niet.
In je onderbroek hunten is niet gezond
Voor de rest valt het spel heel goed mee
2 keer proberen is genoeg voor mij, ze hebben een nieuwe client op hun ftp server gezet met al de updates al in, ben die nu aant downloaden, nog 12u te gaannick69 zei:probeer nog eens die link die ik erop plaatste en gebruik flashget als manager
werkte prima voor mij
1 uurtje downen maar

)
wat zijn we toch goed bezig he