Pvt.Samson
Legacy Member
Hey allemaal
Mijn naam is Martijn en in mijn vrije tijd maak ik minecraft videos! Natuurlijk ook andere, maar dat is iets minder! Mijn ingame naam is Cpt.Tube en voor alle engelsen ben ik Martin.
Als je niks te doen heb mag je altijd eens langskomen op mijn channel! Het is wel allemaal in het engels gesproken dus de uitspraak en accenten zijn niet zo goed. (maar het is volgens anderen grappig om te horen
)
Wanneer je er bent kan je misschien 1 van mijn videos 'liken' en misschien mijn channel abboneren! Ook laat een reactie achter hoe "jij" het zou veranderen of wat er goed aan is.
Hiermee kan ik dan zien of mijn concept goed is en of ik nog iets kan veranderen.
marthi20's Channel - YouTube
Bedankt alvast voor het lezen van dit topic en ik hoop je te zien op mijn channel.
Greetz Martijn aka Cpt.Tube
Mijn naam is Martijn en in mijn vrije tijd maak ik minecraft videos! Natuurlijk ook andere, maar dat is iets minder! Mijn ingame naam is Cpt.Tube en voor alle engelsen ben ik Martin.
Als je niks te doen heb mag je altijd eens langskomen op mijn channel! Het is wel allemaal in het engels gesproken dus de uitspraak en accenten zijn niet zo goed. (maar het is volgens anderen grappig om te horen
)Wanneer je er bent kan je misschien 1 van mijn videos 'liken' en misschien mijn channel abboneren! Ook laat een reactie achter hoe "jij" het zou veranderen of wat er goed aan is.

Hiermee kan ik dan zien of mijn concept goed is en of ik nog iets kan veranderen.
marthi20's Channel - YouTube
Bedankt alvast voor het lezen van dit topic en ik hoop je te zien op mijn channel.
Greetz Martijn aka Cpt.Tube
