Archief - Minecraft videos

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pvt.Samson

Legacy Member
Hey allemaal

Mijn naam is Martijn en in mijn vrije tijd maak ik minecraft videos! Natuurlijk ook andere, maar dat is iets minder! Mijn ingame naam is Cpt.Tube en voor alle engelsen ben ik Martin.

Als je niks te doen heb mag je altijd eens langskomen op mijn channel! Het is wel allemaal in het engels gesproken dus de uitspraak en accenten zijn niet zo goed. (maar het is volgens anderen grappig om te horen;))


Wanneer je er bent kan je misschien 1 van mijn videos 'liken' en misschien mijn channel abboneren! Ook laat een reactie achter hoe "jij" het zou veranderen of wat er goed aan is.:p
Hiermee kan ik dan zien of mijn concept goed is en of ik nog iets kan veranderen.

marthi20's Channel - YouTube

Bedankt alvast voor het lezen van dit topic en ik hoop je te zien op mijn channel.

Greetz Martijn aka Cpt.Tube

Shrimpy

Legacy Member
Uw stem, het doet me aan iemand denken, maar ik kan er mijn vingers ni op zetten ^^

Btw, een 'voor dummies' is niet echt nodig, een echte minecrafter zal wel naar video's zoeken die meer views al hebben. Maar ik vind het vrij amuzant om naar te kijken. Je stem is niet irritant, je praat veel, interessant om naar te luisteren. Ik en een kameraad zijn ook aant proberen een minecraft-channel te maken in het vlaams.

Maar wij krijgen nog veel commentaar op dingen die we moeten aanpassen. :)
Ik heb gesubbed om eens te zien wat je nog gaat uitbrengen ^^

Pvt.Samson

Legacy Member
Drakinus zei:
Uw stem, het doet me aan iemand denken, maar ik kan er mijn vingers ni op zetten ^^

Btw, een 'voor dummies' is niet echt nodig, een echte minecrafter zal wel naar video's zoeken die meer views al hebben. Maar ik vind het vrij amuzant om naar te kijken. Je stem is niet irritant, je praat veel, interessant om naar te luisteren. Ik en een kameraad zijn ook aant proberen een minecraft-channel te maken in het vlaams.

Maar wij krijgen nog veel commentaar op dingen die we moeten aanpassen. :)
Ik heb gesubbed om eens te zien wat je nog gaat uitbrengen ^^


Merci voor je reactie!
Doe jij ook Minecraft? Of misschien andere games?

Shrimpy

Legacy Member
Ik doe eig een co-op met iemand anders, op youtube: punkyf00l
Ik heb ook een youtubekanaal maar ik post daar nooit niets op (Je bent erop subbed btw ^^ thx for that "Drakinus1988" )
Edit: Minecraft, terraria, wow... vanalles eig.

Tr1ploid

Legacy Member
Ik snap eigenlijk de hype niet zo goed om 'minecraftvideo's' te maken.

Pvt.Samson

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Ik snap eigenlijk de hype niet zo goed om 'minecraftvideo's' te maken.

in mijn ogen is het geen hyp! Ik doe het voor fun! Maar kwil gewoon dat meer mensen kennis maken met mij, mijn channel en mijn videos! Daarom dit tpic! Toch bedankt voor de mensen die langskwamen en voor hen die gesubscribed zijn! :p

Sinds deze post het ik 8 subscribers bij! Dat was wat ik eigenlijk wilde!
Kom zeker nog eens langs op mijn channel! ;)

marthi20's Channel - YouTube

Bedankt aan iedereen alvast

Tr1ploid

Legacy Member
Pvt.Samson zei:
Maar kwil gewoon dat meer mensen kennis maken met mij, mijn channel en mijn videos!
Pvt.Samson zei:
Sinds deze post het ik 8 subscribers bij! Dat was wat ik eigenlijk wilde!
Ah, dus je wilt gewoon aandacht? :p
Begrijpelijk, iedere mens is ijdel, het zijn er slechts weinigen die het openlijk durven toegeven.

thelordofpee

Legacy Member
Ja nee zen, als ge videos op youtube zet wilt ge helemaal geen views! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan