pina
Legacy Member
ik heb enkele vraagjes over ET:
1. als je over een mijn loopt, hoor je in 1e instantie een 'pssshhhhht' geluid. Als ik dan gewoon blijf staan, gebeurt er nix. Als ik daarna doorloop, ontploft de mijn en ben ik dood... Is het zo dat als je de 'pssshhhhht' hoor, dat ge het dan steken hebt, of is dat een waarschuwing en een teken dat ge de mijn alsnog kunt ontwijken?
2. bij de field ops, als ge de air strike inroept met de verrekijker, heb ik regelmatig 'cannot see target' is het nu de bedoeling dat ge iemand in het viezier hebt en dan klikt? Want ik snap niet waarom ik soms een bepaalde spot kan aanduiden, en soms niet... (bvb balkon bij goldrush)
1. als je over een mijn loopt, hoor je in 1e instantie een 'pssshhhhht' geluid. Als ik dan gewoon blijf staan, gebeurt er nix. Als ik daarna doorloop, ontploft de mijn en ben ik dood... Is het zo dat als je de 'pssshhhhht' hoor, dat ge het dan steken hebt, of is dat een waarschuwing en een teken dat ge de mijn alsnog kunt ontwijken?
2. bij de field ops, als ge de air strike inroept met de verrekijker, heb ik regelmatig 'cannot see target' is het nu de bedoeling dat ge iemand in het viezier hebt en dan klikt? Want ik snap niet waarom ik soms een bepaalde spot kan aanduiden, en soms niet... (bvb balkon bij goldrush)
