Archief - mijnen en air strikes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
ik heb enkele vraagjes over ET:

1. als je over een mijn loopt, hoor je in 1e instantie een 'pssshhhhht' geluid. Als ik dan gewoon blijf staan, gebeurt er nix. Als ik daarna doorloop, ontploft de mijn en ben ik dood... Is het zo dat als je de 'pssshhhhht' hoor, dat ge het dan steken hebt, of is dat een waarschuwing en een teken dat ge de mijn alsnog kunt ontwijken?

2. bij de field ops, als ge de air strike inroept met de verrekijker, heb ik regelmatig 'cannot see target' is het nu de bedoeling dat ge iemand in het viezier hebt en dan klikt? Want ik snap niet waarom ik soms een bepaalde spot kan aanduiden, en soms niet... (bvb balkon bij goldrush)

potte

Legacy Member
1. die pssssht betekent da ge op een mijn staat, en als ge engi zijt kunt ge di nog defusen,en als medic moet ge proberen weg te springen. Het zijn eigenlijk mijnen die exploden als gij verder loopt.

2.waarschijnlijk mikt ge met u verrekijker onder een afdak ofzo, en dan kan het vliegtuig da ni zien. Ge moet nen airstrike roepen op open, duidelijke plaatsen.

hoop dat dit ongeveer het antwoord was wadat ge zocht

Disa

Legacy Member
potte zei:
1. die pssssht betekent da ge op een mijn staat, en als ge engi zijt kunt ge di nog defusen,en als medic moet ge proberen weg te springen. Het zijn eigenlijk mijnen die exploden als gij verder loopt.


gho als je deftig kan trickjumpen kan je ze alsnog dodgen (maar heb je 25 health ofzo over - gaat wel alleen als je erop staat he)

dis

potte

Legacy Member
Disa zei:
gho als je deftig kan trickjumpen kan je ze alsnog dodgen (maar heb je 25 health ofzo over - gaat wel alleen als je erop staat he)

dis
ja, alleen kan niet iedereen trickjumpen
had er zelf ook ni aan gedacht, ge moet mij dat is uitleggen

Bizje

Legacy Member
Mijnen zijn powerups waardoor engis verder kunnen springen om nog meer mijnen te ontwijken, zeer handig aan oasis wall bvb
Enige voorwaarde : Moet voldoende snelheid hebben :)

MaTi

Legacy Member
Trickjumpen is zoiet als gebruik maken van de map om er een voordeel mee te behalen. Niet iedereen kan het maar het is altijd meegenomen, vooral gebaseerd op strafejumping. (Vraag ind.sickboy om veel meer uitleg en bekijk zijn filmkes)

De enige trickjump die ik af en toe kan is de Old city wall jump,...

Of download, LNAtrickjump, dan kunde oefenen op elke trickjump van de 6 basismappen,...

Greetz

-eQui-Iven

Legacy Member
teh nie woa gij ze vieze walljumper!!!!!!!!
wij deden dat vroeger ook gecombineerd met een trickjump plant op oasis, maar toen werde plots vele clans vies van ons ^^

Disa

Legacy Member
mjah om dat uitleggen via een forum is niet zo simpel.
Stel je voor:
Je staat stil op een mijn.

je drukt forward + sprint + jump en je draait eventueel een klein beetje naar links of rechts.

Sorry voor de nogal stomme uitleg :)

Disa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan