Archief - Metal Gear Solid HD Collection

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fieziek

Legacy Member
Nog gaan topic erover dus...

Wie gaat hem halen of heeft hem al?

Ik heb nog nooit een MGS gespeeld maar ga hem wel halen subiet denk ik.
Ziet er alleen zo 'oldskool' en houterig uit...

jayzero

Legacy Member
zolang je mgs 1 niet gespeeld hebt of het verhaal niet kent, ga je de ballen snappen van mgs2 en wat achtergrond missen in mgs3.

de gameplay is beter dan al die hedendaagse casual games tesamen dus fun zal het wel worden.

fieziek

Legacy Member
MGS1 zit er niet bij?
Dus alleen 2 & 3? Hmm, doet me toch wat twijfelen dan.

Kennaah

Legacy Member
fieziek zei:
MGS1 zit er niet bij?
Dus alleen 2 & 3? Hmm, doet me toch wat twijfelen dan.

Metal gear 1 & 2 (oude games dacht op nes of snes)
Metal gear Solid 2 & 3
Metal gear solid Peacewalker

Dawg (oi22)

Legacy Member
Dat van die nes/snes games klopt toch niet hoor volgens mij.

DarkKhen

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Dat van die nes/snes games klopt toch niet hoor volgens mij.

Ik kan bevestigen dat deze er wel inzitten. Heb het enkele maanden geleden gespeeld. Maar vond het sneu dat MGS1 er niet tussen zat. :(

Dawg (oi22)

Legacy Member
Raar, ik vind de info rond die nes games niet terug.

Goldrusher

Legacy Member
MGS3 bevat Metal Gear en Metal Gear 2, oorspronkelijk verschenen voor MSX2.

Spandi

Legacy Member
Het is inderdaad erg jammer dat MGS 1 er niet bij zit. Nog altijd spijt dat ik mijn Twin Snakes GC-versie ooit verkocht heb. For shame :(

Deze wil ik wel, ook al heb ik ze allemaal (buiten Peace Walker) al uitgespeeld.

imenax

Legacy Member
Ik heb ze ook nog nooit gespeeld, dus ga deze zeker halen.
Is het echt zo erg dat je de eerste niet gespeeld hebt?

rscaboy

Legacy Member
Ja, eerste game is belangrijk voor de verhaallijn. Het blijven zéér goede games maar als MGS 1 niet gespeeld heb mis je veel.

DarkKhen

Legacy Member
Dawg (oi22) zei:
Raar, ik vind de info rond die nes games niet terug.

Ik weet dat ik het op de Xbox heb gespeeld. Kan het misschien zijn dat op een van de gewone games (dus MGS2,3) daar misschien het als mini game ofzo op is ?

Bart Religion

Legacy Member
DarkKhen zei:
Ik weet dat ik het op de Xbox heb gespeeld. Kan het misschien zijn dat op een van de gewone games (dus MGS2,3) daar misschien het als mini game ofzo op is ?

Ik dacht het wel

virus_

Legacy Member
zaaalig, kga er straks omgaan..
good memories.. beste reeks ooit!

TearsfLuna

Legacy Member
Zoiezo ga ik deze kopen maar ik wacht nog even; serieus met geld gesmeten oO
En eerlijk gezegd kijk ik meer uit naar de HD collectie van Devil May Cry en zeer zeker de Silent Hill HD Collection :drool:

vloet

Legacy Member
Net gaan halen se. Als voorbereiding MGS1 overlaatst nog eens uitgespeeld op PSX. Peace Walker heb ik nog nooit gespeeld, goed dat die erbij zit dus.

greg89

Legacy Member
Vindt het jammer dat ze nooit die HD collecties echt 'volledig' willen maken, MGS HD kan de 1 of zelfs de NGC versie gebruiken, Silent Hill zou voor mij ook de eerste erbij moeten hebben imo

Bart Religion

Legacy Member
Gisteren zitten spelen, wil vandaag verder doen zijn al mijn savegames zomaar verdwenen.



edit: wat gegoogled en blijkbaar niet de enige met dit probleem. Oplossing is het spel herstarten tot de savegames wél opduiken. Na 3x herstarten waren ze er idd opeens terug.

Thorazer

Legacy Member
Sprantix zei:
Vindt het jammer dat ze nooit die HD collecties echt 'volledig' willen maken, MGS HD kan de 1 of zelfs de NGC versie gebruiken, Silent Hill zou voor mij ook de eerste erbij moeten hebben imo

Heeft waarschijnlijk te maken dat het ps one games waren ?
En dus veel meer werk zou nodig zijn om die tot HD te herleiden.

Furon

Legacy Member
Thorazer zei:
Heeft waarschijnlijk te maken dat het ps one games waren ?
En dus veel meer werk zou nodig zijn om die tot HD te herleiden.

MGS1 werd later ook remade als The Twin Snakes (GameCube), dus daar zal het wellicht niet aan liggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan