Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
fieziek zei:MGS1 zit er niet bij?
Dus alleen 2 & 3? Hmm, doet me toch wat twijfelen dan.
Dawg (oi22) zei:Dat van die nes/snes games klopt toch niet hoor volgens mij.

Dawg (oi22) zei:Raar, ik vind de info rond die nes games niet terug.
DarkKhen zei:Ik weet dat ik het op de Xbox heb gespeeld. Kan het misschien zijn dat op een van de gewone games (dus MGS2,3) daar misschien het als mini game ofzo op is ?
Sprantix zei:Vindt het jammer dat ze nooit die HD collecties echt 'volledig' willen maken, MGS HD kan de 1 of zelfs de NGC versie gebruiken, Silent Hill zou voor mij ook de eerste erbij moeten hebben imo
Thorazer zei:Heeft waarschijnlijk te maken dat het ps one games waren ?
En dus veel meer werk zou nodig zijn om die tot HD te herleiden.