Archief - meningen UO multiplayer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

troid

Legacy Member
liest ne tdm server en 1 die afwisselt tss domination, ctf en als het dan nog kan ne sd server die de oude maps draait :woohoo:

*HittriX*

Legacy Member
ik ga het wss ook halen , heb er al veel goeds over gehoord :p .
een telenet server mag er ook altijd op komen ;)

Invader

Legacy Member
van mij mochten ze wel bij bepaalde gametypes die vehicles weglaten,zoals bij s&d.
of kan de serveradmin da disablen?

apriliars50

Legacy Member
Ik heb direct de vrijdag gaan hale. Het laatste exemplaar in de winkel :p Ik vind het zeker ne goeie expansion. Base assault is leuk als je goed meedoet met je team enzo. Van mij mag er een TN TDM server komen met de oude maps en een TN Base Assault server :) Khoop dat daar voor gezorgd kan worden

Thobes

Legacy Member
Kvind UO plezant. Al die negatieve kritiek en vooroordelen:)...

Kvind het leuker dan ik gedacht had,, soms wel es lastig met al die tanks enzo, maja, het gaat CoD wat meer leven geven, want voor mijn was het aant doodgaan, nu spelek weer beetje meer...

Hopelijk komt er snel TN-server, moet fijn zijn om met iedereen hier in een jeepke enzo te zitten:)


'De maps zijn wel goed geslaagd vind ik, mooi afgewerkte mappen enzo, niet zoals bocage...

vyeate

Legacy Member
kzie het al voor me,alle idioten waaronder ik in een jeepke zich te pletter rijden :D

Thobes

Legacy Member
idd, lal, is wel redelijk vernederend:D

Daarjuist op een map (weet ni welke, ken de name nog ni :crazy: ) kruip ik zo in jeepke, kruipen er 2gasten bij, rij ik zo op alles op:D, hekkens, stenen, bomen, alles omver... Gaat echt wel fun worden :woohoo:

jerre_skater

Legacy Member
de mutliplayer is zalig maar ik kan geen één UO server vinden op ASE en dat is wel dom
btw welke servers spelen jullie veel post IP's :)

lone.wolf

Legacy Member
ctf sucked op pub (tog op grote maps als rhinevalley enzo) : uwen tegenstander pikt u vlag, gij pikt uwen tegenstander zijn vlag. alleen kunde die vlag nie binnenbrengen want uw eigen vlag is nog altijd weg. en god weet waar die vijandelijke flag carrier zich verstopt heeft..

flamethrower is eerder zwak wapen, enkel nuttig voor crowd control imho :d

domination, base assault zijn wel lachen gametypes

Shelldrake_BE

Legacy Member
Raar ik speel altijd via ASE , staan er kweenie hoeveel op hoor :bow:

troid

Legacy Member
Walking Fish zei:
idd, lal, is wel redelijk vernederend:D

Daarjuist op een map (weet ni welke, ken de name nog ni :crazy: ) kruip ik zo in jeepke, kruipen er 2gasten bij, rij ik zo op alles op:D, hekkens, stenen, bomen, alles omver... Gaat echt wel fun worden :woohoo:

kheb da ook veel wa gaat da worde tijdes wars :lol:

[FD-NL]PasMaNNi

Legacy Member
Ik heb dat ook eens veel gespeeld. Op zich is het wel cool mits;

- Je 2 even sterke teams hebt... 1 team met noobs en elke map duurt maar 1 minuut bij ctf etc..

Voor de rest base assault owns! Maar in clanverband.. ik weet niet eerst eens proberen

Invader

Legacy Member
bij mij lukt uo bijn ASE ook niet,kzal lijst is moete updaten zeker want staat niet
tussen gamelist

en ctf sucked :)

Invader

Legacy Member
en die nieuwe sound commands,ma how jom :)

typisch nazi style

Ich brauche panzer sterkuuuuung!

*HittriX*

Legacy Member
heb uo ook , kheb het nog maar 10 minuten getest en ik vind het al goed :)

Wieweuh

Legacy Member
Post is wa screens van UO multiplayer :'(
vooral van de autokes enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan