Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het zeker ne goeie expansion. Base assault is leuk als je goed meedoet met je team enzo. Van mij mag er een TN TDM server komen met de oude maps en een TN Base Assault server
Khoop dat daar voor gezorgd kan worden
...
Walking Fish zei:idd, lal, is wel redelijk vernederend
Daarjuist op een map (weet ni welke, ken de name nog ni) kruip ik zo in jeepke, kruipen er 2gasten bij, rij ik zo op alles op
, hekkens, stenen, bomen, alles omver... Gaat echt wel fun worden
![]()
