Archief - meningen UO multiplayer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Invader

Legacy Member
Ik stond in het begin vrij negatief tegenover de nieuwe multiplayer, met die vehicles en nieuwe gamemodes enzo..
Maar ik heb eens een uurtje base aussault zitten spelen en ik kwam tot de conclusie dat het eigenlijk wel vrij fun is :D
Als ge goe met u team samenwerkt is da wel plezant

De nieuwe maps zijn ook wel goe,wel laggy..

Wa vinde jullie van de nieuwe multi?

troid

Legacy Member
valt goed mee, khad erger verwacht. Er zit in ieder geval al meer actie in :). En de nieuwe wapens zijn ook goed uitgewerkt

Alexis

Legacy Member
ik vraag me af hoe je een clan-war doet met 4v4 op zo een mappen ??

Carrotman

Legacy Member
Maps zijn goed, behalve die afschuwelijke grote :s
Voor de rest alles goed, airstrikes ownen! :)

Wieweuh

Legacy Member
Invader zei:
Ik stond in het begin vrij negatief tegenover de nieuwe multiplayer, met die vehicles en nieuwe gamemodes enzo..
Maar ik heb eens een uurtje base aussault zitten spelen en ik kwam tot de conclusie dat het eigenlijk wel vrij fun is :D
Als ge goe met u team samenwerkt is da wel plezant

De nieuwe maps zijn ook wel goe,wel laggy..

Wa vinde jullie van de nieuwe multi?
ik heb UO nie en kwil het ook nie :p
zitte er autos en vliegtuigen in ofzo?

Genius At Play

Legacy Member
foy in search and destroy ruled wel :)

ik vind het ook goe gedaan da ze die flak 88 in elk kamp zetten , bij sommige maps toch

SkorzY

Legacy Member
Er zijn veel te veel vooroordelen, ge kunt het allemaal aanpassen, speelde op server zonder tanks, enkel jeeps om snel te kunnen vorderen in de grote mappen, da was echt zalig, en anderzijds kunde ook gewone cod mappen spelen met smokenades, nieuwe wapens, bug fixes etc. Dus give it a try, stond er ook negatief tegen eerst maar ga het nu denk ik wel full time spelen :)

vyeate

Legacy Member
zwijg ervan,ik heb cod:uo nog niet :cry:



ma,zal der ook nen TN server komen ?

Invader

Legacy Member
Wieweuh zei:
ik heb UO nie en kwil het ook nie :p
zitte er autos en vliegtuigen in ofzo?
wel auto's geen vliegtuigen :p
en tanks natuurlijk

airstrikes :D

ge moet echt base assault is doen :)


en koop het, slet :p

Wieweuh

Legacy Member
Invader zei:
wel auto's geen vliegtuigen :p
en tanks natuurlijk

airstrikes :D

ge moet echt base assault is doen :)


en koop het, slet :p
ik koop het nie
er zit geweld in :naughty:

EternalSilence

Legacy Member
lol

anyway .. heb COD gekocht vanaf da het uit was (nu al meer dan 1 jaar uit denk ik) dus ga ik ook de uitbreiding kopen , wa ik denk wel dom zal vinden in die vlammen werpen, miss wel goe om gebouwen uit te mesten van al da gespuis maar nie goe als ge in team iets bestromd , en hoever kunnen die vlammenwerpers gaan

massief

Legacy Member
die vlammenwerpers zijn zeldzaam en zijn close-combat ze zijn rap leeg en je hebt er geen last van dus dont worry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan