Archief - Medal of Honor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
gld_box_moh2010.jpg


offficiële site

release: 15 oktober 2010
genre: FPS
dev: Danger Close & DICE

>>> GameTrailers | Metacritic


Kabul, Afghanistan.

Medal of Honor is set within the current conflict in Afghanistan, but focuses on a fictional story, based around a joint operation between a Ranger group, and two Tier One units. As you play, you'll flick back and forth between the two threads of the narrative, apparently; in doing so, you'll explore two different approaches to a troubled conflict.

Alle PS3-exemplaren bevatten bovendien ook een HD-remake van Frontline.

image_medal_of_honor-11997-1966_0005.jpg


image_medal_of_honor-11997-1966_0010.jpg


image_medal_of_honor-11997-1966_0013.jpg


Er komt een nieuwe MoH uit :love:

Zie er naar uit, het AA op pc gevoel wil ik terug krijgen met deze klepper, te hopen toch. MoH heeft altijd uren in men ps1/2 & pc gezeten, buiten airborne vind ik vrij slecht, maar hopelijk maakt deze titel toch meer indruk dan Airborne.

Neith

Legacy Member
Laatste was inderdaad zeer zwak, eerste miskoop voor mijn PS3... Maar toch is mijn nieuwsgierigheid gewekt.

Forzaracing

Legacy Member
Maar DICE werkt er aan mee dus waarschijnlijk zal het wel goed worden !!! =)
Enige waar ik schrik voor heb is dat er opeens veel goeie shooters uitkomen, denk maar aan BF: BC2, MAG, COD6 en nu nog deze endat allemaal modern shooters

M4dn3ss

Legacy Member
Nieuwe medal of honor :) Medal of honor rising sun heb ik zoveel online gespeeld . Great game!

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Op de ps1 waren ze top,en frontline op de ps2,maar die daarna zijn uitgekomen waren toch minder vind ik. Wel jammer dat ze nu ook naar de moderne oorlog gaan,ze maken het hun eigen gemakkelijk door te kijken naar call of duty,ok WWII is afgezaagd maar de oorlog in Vietnam wil ik ook wel is spelen.

Tuninboy

Legacy Member
PRO EVO GAMER 6 zei:
Op de ps1 waren ze top,en frontline op de ps2,maar die daarna zijn uitgekomen waren toch minder vind ik. Wel jammer dat ze nu ook naar de moderne oorlog gaan,ze maken het hun eigen gemakkelijk door te kijken naar call of duty,ok WWII is afgezaagd maar de oorlog in Vietnam wil ik ook wel is spelen.

CoD 5, MoH Rising Sun. ...


WOII vind ik echt wel plezant om te spelen, een vernieuwing van D-Day :love: Omaha Beach zou zalig zen.

Atrox

Legacy Member
Rising Sun speelt zich af in de Pacific, niet in Vietnam voor zover ik mij kan herinneren. Van COD5 weet ik het niet, weet niet welke dat is (W@W?). Tis trouwens Omaha Beach, nie Ohama.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Cod 5 was ook niet in vietnam,dat was WWII in japan.
Shellshock Nam 67' was in vietnam,daar vlogen de armen en benen af,maar het was geen super game.

Cranberry

Legacy Member
dr.salt zei:
smells like modern warfare ripoff

Lmao, alles is al gedaan geweest ze, wat moeten ze anders als thema gebruiken, WW2? Oh nee, dat is een COD:WaW ripoff... Futuristisch? Oh nee, Battlefield ripoff. Middeleeuwen? Oh nee, done before.

Ksnap ni hoe ge dit al kunt beoordelen door alleen een teaser waarin niks te zien is.

Boring teaser btw, kvoel mij ni echt geteased.

FEW

Legacy Member
dr.salt zei:
smells like modern warfare ripoff
en ook al zou het een ripoff zijn, het ziet er dan alleszins wel een zeer sterke ripoff uit (als in zeer goede game). en dat is het enige wat telt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan