Archief - Medal of Honor: Frontline

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_mohf.jpg


offficiële site

release: 7 juni 2002, 15 oktober 2010 (PS3*)
genre: FPS
dev: EA Los Angeles

>>> GameTrailers | Metacritic


Medal of Honor 4.

Head back behind enemy lines with Lt. Jimmy Patterson in Medal of Honor Frontline. In this installment of the smash-hit Medal of Honor series, Lt. Patterson returns and must use the confusion of the real-world offensive Operation Market Garden to infiltrate the German frontline and steal the HO-IX flying wing, an experimental Nazi weapon so powerful that it could turn the tide of World War II.

moh_screen007.jpg


Op de disc van een nieuwe Medal of Honor uit 2010.

Solid Q

Legacy Member
Heeft er iemand eigenlijk al beelden gezien van de Frontline HD remake? Ik kan me daar niets bij voorstellen.

Is dat dan de oude verhaallijn in een volledig nieuw jasje (betere physics, grafics, geluid, meer details,...want dat lijkt zoveel werk ) of gewoon wat opgepoetst?
Iemand idee of er daar ook een MP zal zijn ?

Zijn er misschien andere games die het wat kunnen illustreren met wat men bedoelt met HD remake? Zo'n old vs new filmpje van eender wat?

Goldrusher

Legacy Member
Gewoon de oude game in HD en met wat extra AA. Misschien ook terug een online mode.
À la Call of Duty en God of War.

4082327268_4f86ddce13_o.jpg


4082333682_e5195c6982_o.jpg

greg89

Legacy Member
1 van de allerbeste games voor de PS2 imo :) Stond vroeger in het middelbaar soms extra vroeg op om de campaign te doorgaan :lol:

Solid Q

Legacy Member
Inderdaad, een echte topgame die ik meermaals heb uitgespeeld. Dan had je nog die leuke cheats om u mee te amuseren :)

Het enige wat ik zo onnozel vond was dat je met een fixed MG tanks kon vernietigen, totaal ongeloofwaardig, maar ohh zo leuk.

@ Goldrusher, bedankt ! Dus het zal meer wat gelijk de PSN game BF1943 zijn, frisse kleurtjes en mannetjes die niet al te hoekig zijn :p

Monoslay

Legacy Member
Oh zalig, deze had ik op de ps2, echt zalig spelleke!
Moet zowat mn eerste 'real-life' shooter geweest zijn, Time Splitters heb ik ook veel gespeeld.

Atrox

Legacy Member
Solid Q zei:
Het enige wat ik zo onnozel vond was dat je met een fixed MG tanks kon vernietigen, totaal ongeloofwaardig, maar ohh zo leuk.p

Idd, de eerste keer dat ik zo'n missie speelde trok ik ook mijn wenkbrauwen op :lol:

Goldrusher

Legacy Member
Deze vandaag uitgespeeld (op PS3, bonus bij de nieuwe Medal of Honor).

Pittige game, geen checkpoints en health packs.
Veel gevloekt in de latere levels, waar de Duitsers het zware geschut bovenhalen.

Jersy

Legacy Member
ik ben begonnen met die medal of honor frontline (weet niet waarom ze dat eigenlijk een hd noemen maar kom), maar van zo een spel wordt ik echt mottig (letterlijk). geen idee waarom, maar als ik dat een half uur speel moet ik gewoon stoppen
had da vroeger ook met het 007 spel op de nintendo 64

bij huidige games heb ik dat totaal niet, echt vreem, waarschijnlijk de hoek of iets dergelijks dunno

Goldrusher

Legacy Member
Vreemd. De game heeft - voor zover ik kan herrinneren - nochtans een deftig gezichtsveld.

Jersy

Legacy Member
heb de eerste 2 missies gedaan en heb moeten stoppen
gezien er 19 missies zjin zal het wel een tijdje duren denk ik :)

eigelijk wel grappig hoe die shooters vroeger waren, als je het vergelijkt met hoe shooters nu zijn kan je je gewoon niet voorstellen dat we zoiets gespeeld hebben
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan