TEISSEIR
Legacy Member
Ik heb net Mass Effect 1 uitgespeeld maar ik was niet echt onder de indruk.
Het zou een action RPG zijn maar van RPG heb ik weinig gemerkt. Ik had nooit het idee dat mijn keuzes er nu echt toe deden. Kan wel zijn dat de gevolgen er waren maar ik heb er weinig van gemerkt.
Het verhaal was wel leuk verteld maar het actiegedeelte was mijns inziens echt niet goed: houterig en ik had nooit de indruk mijn vijanden te raken. AI is het slechtste sinds lang, de Mako, bugs, ...
Weinig impactgevoel bij RPG is op zich geen probleem maar dan wil ik wel een echte RPG.
Enfin, zware teleurstelling. Ik ga nu den 2 proberen.
Is er iets dat ik mis? Is den 2 beter dan den 1?
Het zou een action RPG zijn maar van RPG heb ik weinig gemerkt. Ik had nooit het idee dat mijn keuzes er nu echt toe deden. Kan wel zijn dat de gevolgen er waren maar ik heb er weinig van gemerkt.
Het verhaal was wel leuk verteld maar het actiegedeelte was mijns inziens echt niet goed: houterig en ik had nooit de indruk mijn vijanden te raken. AI is het slechtste sinds lang, de Mako, bugs, ...
Weinig impactgevoel bij RPG is op zich geen probleem maar dan wil ik wel een echte RPG.
Enfin, zware teleurstelling. Ik ga nu den 2 proberen.
Is er iets dat ik mis? Is den 2 beter dan den 1?
. 