Archief - Mass Effect 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

virus_

Legacy Member
na 1 uitgespeeld te hebbe een uurke op den 2de gespeeld, zalig spel damn, tzal weer een druk weekend worde denkik :p

Razzia

Legacy Member
Net ook Lair of the Shadow Broker uitgespeeld, DAMN! Zalig gewoon :love:

SHIGSY

Legacy Member
Net de nieuwste DLC afgewerkt en damn, was me het ritje wel. Voor mij één van de beste DLC's op de Xbox360 die ik zelf onder handen heb gehad.

SHIGSY

Legacy Member
De laatste DLC was ronduit subliem! :applause:

BioWare plans to release one more downloadable content package for Mass Effect 2 in 2011.

The developer made the announcement through its Daily News posting, and added that Cerberus Network news updates will cease this month on Jan. 24. However, there will be additional updates when the downloadable content is available next year, and leading up to the release of Mass Effect 3 during holiday 2011.

Below is the statement in full from the team:

The Cerberus Daily News will begin a hiatus on January 24th, finishing its run of one full year. Daily postings will cease except for three weeks in 2011: a week of posts will precede a downloadable content release, and two more weeks will lead up to the release of Mass Effect 3.

The CDN team thanks fans for their attention, comments, and feedback, (both in and out of character!). We are sorry to go, but we had fun –- we hope you did, too!
Mass Effect 2 has seen its fair share of post-release downloadable content. Add-ons "Overlord," "Kasumi - Stolen Memory," and "Lair of the Shadow Broker" expanded the game's storyline. The title also saw several weapon pack downloads

More Mass Effect 2 Content Coming - Xbox 360 News at IGN

hardstyle lover

Legacy Member
gistern voor de eerste keer begonnen met mass effect 2

Had nog nooit 1 uit deze reeks gespeeld , maar moet zeggen love this game!!!

Zit nu in die kliniek daar waar je die dokter moet gaan zoeken in de quarentine area

Bioshiit

Legacy Member
hardstyle lover zei:
gistern voor de eerste keer begonnen met mass effect 2

Had nog nooit 1 uit deze reeks gespeeld , maar moet zeggen love this game!!!

Zit nu in die kliniek daar waar je die dokter moet gaan zoeken in de quarentine area
Inderdaad zeer goed game heb deze een tijdje geleden iedere minuut die ik kon gespeeld


Sent from my MSM using Tapatalk

SHIGSY

Legacy Member
hardstyle lover zei:
gistern voor de eerste keer begonnen met mass effect 2

Had nog nooit 1 uit deze reeks gespeeld , maar moet zeggen love this game!!!

Zit nu in die kliniek daar waar je die dokter moet gaan zoeken in de quarentine area

Hardstyle, ik zou het voorlopig aan de kant laten liggen en eerst achter Mass Effect 1 gaan. Zijn maar weinig series die zo op elkaar inspelen.

Bart Religion

Legacy Member
Idd, de manier hoe je beslissingen uit deel 1 invloed hebben op deel 2 heb ik toch nog niet eerder gezien. 'k heb voor dat ik aan ME2 begonnen ben nog eens speciaal ME1 uitgespeeld.

Een van m'n favo games ooit.

Xploziv

Legacy Member
Ben volledig terug herbegonnen, dus ME1 met volledig nieuw character (Vanguard), om dan daarna direct met ME2 verder te doen.
Dus volledig uitspelen met alle side-quests en DLC erbij
en dat wordt dan mijn super savefile voor ME3

Nu wel niet zo stom zijn van Thane door de pijpen te laten kruipen :doh:
voor de rest leefde iedereen nog.

Maar ik moet zeggen ik snap echt niet wat mensen tegen die Mako hebben, bestuurd even goed/slecht als een warthog uit Halo

Dark_ParaSite

Legacy Member
Gewoon dat al die planeten waar ge in me1 kunt rondrijden op de duur enorm eentonig worden :)

Bart Religion

Legacy Member
Besturing vind ik toch maar slecht van die Mako. De Warthog trouwens ook.

Als je de voertuigen uit Battlefield gewoon bent is dat afzien ze.

SHIGSY

Legacy Member
Heb ook behoorlijk liggen sakkeren op de saaie planeten van Mass Effect 1. Luisteren naar de fanbase moeten ze gedacht hebben, opgelost door nog een saaier systeem te gebruiken in Mass Effect 2. Dat proben was ronduit idioot, dan toch maar zelf verkennen voor materiaal. Een Mako die vrij kan rond rijden en een scanner aan boord heeft, voilà zie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan