Tsjernobyl
Legacy Member
Na wat stuntmaps vond ik het toch eens tijd om terug een serieuse map te maken.
De map heet Marshall beach (naam kan nog veranderen). Het speelt zich af in de Pacific. Je hebt de aanvallende japanezen vanop hun boten zoals in Wake.
De geallierden beschikken over 4 spawnpoint waaronder 1 klein airfield met 2 vliegers, ook hebben ze 2 Sherman tanks.
Omdat je map toch van een behoorlijke qualiteit moet zijn voorleer ze geaccepteert wordt in servers e.d. , laat ik ze even testen door de tn community.
Omdat je de teamplay moeilijk kan testen zonder 20 man , laat ik jullie gewoon gokken. Denk je dat de teamplay goed zit , ja?, nee? waarom? "die boom staat toch lelijk in de weg", "daar mag wel een tankje staan" . Zwevende objecten... weet het me te zeggeb (het zou me verbazen)
Omdat ik dit resultaat moet afwachten, zijn er nog enkel dingen niet af. De shaduws bijvoorbeeld. die moeten gerenderd worden. dat is voor het allerlaatst. De boten zullen groen uistlagen, maar dat wordt verholpen na het renderen van lightmaps. --> ook voor later. in het water zie je soms witte vlekken --> i'm on it (als iemand weet hoe het te verhelpen ??? thx alot)
omdat ik een beetje sukkel met .dss heb ik geen thumbnail in je menu (het is die van guadalcanel). je map ingame heeft nog geen rooster om positie te bapalen. (die lijkt dan wat leeg)
Voor de rest moet de map bijna af zijn. De textures zijn gedaan met Photoshop. Objecten geplaats met battlecraft. Een costom colerpallet, aangepaste materialmap zijn van de partij. uiterraart hebben de valggen waarden. (maar wat ik nu vertel is aleen voor de mappers.
)
De map is 9.8MB zwaar.
Om ze te spelen unzip je ze in uw "....battlefield1942/mods/bf1942/Archives/bf1942/levels" Folder
screens zijn te hier te bewonderen:
http://users.pandora.be/assistonline.bvba1/screens/
>>>>> DOWNLOAD <<<<<
Tsjernobyl
De map heet Marshall beach (naam kan nog veranderen). Het speelt zich af in de Pacific. Je hebt de aanvallende japanezen vanop hun boten zoals in Wake.
De geallierden beschikken over 4 spawnpoint waaronder 1 klein airfield met 2 vliegers, ook hebben ze 2 Sherman tanks.
Omdat je map toch van een behoorlijke qualiteit moet zijn voorleer ze geaccepteert wordt in servers e.d. , laat ik ze even testen door de tn community.
Omdat je de teamplay moeilijk kan testen zonder 20 man , laat ik jullie gewoon gokken. Denk je dat de teamplay goed zit , ja?, nee? waarom? "die boom staat toch lelijk in de weg", "daar mag wel een tankje staan" . Zwevende objecten... weet het me te zeggeb (het zou me verbazen)
Omdat ik dit resultaat moet afwachten, zijn er nog enkel dingen niet af. De shaduws bijvoorbeeld. die moeten gerenderd worden. dat is voor het allerlaatst. De boten zullen groen uistlagen, maar dat wordt verholpen na het renderen van lightmaps. --> ook voor later. in het water zie je soms witte vlekken --> i'm on it (als iemand weet hoe het te verhelpen ??? thx alot)
omdat ik een beetje sukkel met .dss heb ik geen thumbnail in je menu (het is die van guadalcanel). je map ingame heeft nog geen rooster om positie te bapalen. (die lijkt dan wat leeg)
Voor de rest moet de map bijna af zijn. De textures zijn gedaan met Photoshop. Objecten geplaats met battlecraft. Een costom colerpallet, aangepaste materialmap zijn van de partij. uiterraart hebben de valggen waarden. (maar wat ik nu vertel is aleen voor de mappers.
)De map is 9.8MB zwaar.
Om ze te spelen unzip je ze in uw "....battlefield1942/mods/bf1942/Archives/bf1942/levels" Folder
screens zijn te hier te bewonderen:
http://users.pandora.be/assistonline.bvba1/screens/
>>>>> DOWNLOAD <<<<<
Tsjernobyl


rap verbeteren.

, gespeeld en t meest opvallende voor mij is da uw map eigenlijk precies een remake is van wake(ok ge haalt het zelf aan maar dan nog), maar dan me minder vliegtuigen, minder artillerie en minder vlaggen. Op zich niks mis mee natuurlijk, maar het punt van een custom map te maken is dan wel wa weg natuurlijk.