Archief - Mario kart 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fetseroony

Legacy Member
Cerulean zei:
the hell? Hoe ziet ge dat? :D Ik heb sinds vandaag idd 3 sterren op 50/100/150cc + mirror mode :)

Nu speel ik vooral een beetje online. Al is het spijtig dat het moeilijk is om een lobby samen te krijgen met bv mensen van hier ofzo :(

Haha, je was gisteren online rond 20.00/20.30 denk ik en ik zag de optie "join game", ik wou dat is testen en dan zag ik 3 sterren bij uw naam staan.
Mijn 3DS-nick is wel Stef en niet Fetseroony, kga dat is veranderen :D

Ik heb gisteren alle cups goud gehaald, nu ga ik voor de sterren. Als ik geen blauw schilden en constant bliksems op mn dak krijg :D

btw: iemand al een perfect setupke van racers?

Cerulean

Legacy Member
Fetseroony zei:
Haha, je was gisteren online rond 20.00/20.30 denk ik en ik zag de optie "join game", ik wou dat is testen en dan zag ik 3 sterren bij uw naam staan.
Mijn 3DS-nick is wel Stef en niet Fetseroony, kga dat is veranderen :D

Ik heb gisteren alle cups goud gehaald, nu ga ik voor de sterren. Als ik geen blauw schilden en constant bliksems op mn dak krijg :D

btw: iemand al een perfect setupke van racers?

Ah zalig, ik wist niet dat dat ging!! Ik heb inderdaad tegen een Stef uit België gereden :D:D

En de setup die ik gebruikt heb voor de 3 sterren: Lakitu + komkommer + mini wieltjes + die vleermuisglider. Da's dus alles op acceleratie en wegligging. AI = één en al rubberbanding, dus uw snelheid maakt helemaal niks uit, de relatieve snelheid van de AI t.o.v u zal altijd hetzelfde zijn, dus investeert ge beter volop in wegligging enzo.
Online daarentegen ga ik wel voor een snelle + zware setup.

R!|)|)L3R

Legacy Member
Miljaar zeg, 't is moeilijk, bij de 50 en 100cc heb ik alle 3 sterren, bij 150cc lukt 't me ni, 3 cups gedaan, allen maar 1 ster en ja, steeds eerst rijden en dan knal, blauw schild, net terug gestart, rood schild, dan hangde al 3des of 4des, komt er nog ene voorbij met groene of rode schilden rond hem, knal op mij, daar hang je dan, 5de posities alst al ni slechter is..... Cheatgame :p;):D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan