Fetseroony
Legacy Member
Cerulean zei:the hell? Hoe ziet ge dat?Ik heb sinds vandaag idd 3 sterren op 50/100/150cc + mirror mode
Nu speel ik vooral een beetje online. Al is het spijtig dat het moeilijk is om een lobby samen te krijgen met bv mensen van hier ofzo![]()
Haha, je was gisteren online rond 20.00/20.30 denk ik en ik zag de optie "join game", ik wou dat is testen en dan zag ik 3 sterren bij uw naam staan.
Mijn 3DS-nick is wel Stef en niet Fetseroony, kga dat is veranderen

Ik heb gisteren alle cups goud gehaald, nu ga ik voor de sterren. Als ik geen blauw schilden en constant bliksems op mn dak krijg

btw: iemand al een perfect setupke van racers?


