Archief - Mario kart 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spade VI

Legacy Member
Heb de hele site afgezocht, maar vind er bijna niets over...WTF.

De nieuwe mario kart is uit voor 3DS. Deel hier je ervaring, vergelijking ivm vorige edities, kortom, how do you love it? en misschien wel friend codes of gelijk wat voor online.

Ik vind hem best wel te pruimen, zoals ik al zei op gamesmeter:

"Heb hem vandaag ook binnengehad. Ik raak het maar niet beu om te zeggen bij deze game maar....GEWELDIG AMUSEMENT...en heb nu de 50cc volledig achter de rug (zeg maar baanverkenning) en ik moet zeggen. Het bevalt me toch wel weer enorm. Ook de vernieuwingen onder water rijden, first person racing (moet ik wel wat aan wennen) en het hanggliden vind ik echt geweldig, vooral het laatste...geeft lekker gevoel

De nieuwe power ups vind ik ook echt wel lekker, buiten ééntje ervan, die vind ik wel lichtjes overdreven Maar goed, je krijgt hem dan ook niet zo vaak en dat is een goed teken.

Maar deze game draait niet om skills, maar amusement en geluk

De tracks vind ik niet super super (heb ze al beter geweten in de vorige edities, maar gelukkig steken er weer een paar klassiekers in), maar toch weer voldoende om genoeg amusement te bieden.

Tijdens de 50cc klasse speel je al dingetjes vrij en kan je op het eind met je eigen Mii personage racen in de volgende klasse.

Over de graphics valt helemaal niets te klagen en de game ziet er gewoon gelikt uit. Allez, persoonlijk vind ik hem echt wel mooi.

Die zijn voor de komende dagen, maar m'n eerste inrdruk....I LIKE IT !!! volkomen waardig voor je 3DS"

DUS wat vinden jullie van de nieuwste telg? (sorry dat er geen afbeelding staat maar ik weet niet hoe ik dat erin zet)

Mario Kart 7 - Nintendo 3DS - Commercial - YouTube

souldoubt

Legacy Member
Ik vind het een fantastische game, maar net zoals bij Mario Kart DS krijg ik na een tijdje ongelofelijk veel zeer in de palm van mijn hand...
Ik denk dat mijn vingers te lang zijn voor racegames op een (3)DS, want voor andere games vind ik de 3DS perfect in mijn handen liggen.
Ofwel duw ik te hard op de gasknop, in de hoop wat sneller te gaan, waardoor de hoek van de 3ds in mijn handpalm duwt... :(

Fetseroony

Legacy Member
souldoubt zei:
Ofwel duw ik te hard op de gasknop, in de hoop wat sneller te gaan, waardoor de hoek van de 3ds in mijn handpalm duwt... :(

Dat gevoel ken ik :D
plus dat mijn middelvinger na een tijd zeer begint te doen van het vasthouden :D

Cerulean

Legacy Member
spade VI zei:
Maar deze game draait niet om skills, maar amusement en geluk

150cc would like a word with you. Zonder skills EN geluk (geen blue shell in laatste lap, gevolgd door bliksem aub) ga je nooit aan 3 sterren geraken.

souldoubt zei:
Ik vind het een fantastische game, maar net zoals bij Mario Kart DS krijg ik na een tijdje ongelofelijk veel zeer in de palm van mijn hand...

Ik krijg vooral zeer in mijn duimen, maar ook in de rest van mijn handen. Komt gewoon doordat die knoppen te dicht bij de rand staan. Ik snap die design keuze echt niet :-/ Eigenlijk zou dat voor mij zelfs een grotere reden zijn om die add-on met 2de stick te kopen dan die 2de stick zelf.

En over het spel zelf: plezant, maar ik mis echt wel de tijd van MKDS toen we in de hogeschool 2 schooljaren na elkaar met 8 tegelijk zaten te spelen op de achterste rij van de aula :D dat was echt wel beyond epic.
50cc was natuurlijk te gemakkelijk, van eerste keer overal 3 sterren en geen enkele keer 2de gereden. 100cc is al iets moeilijker, maar ik heb vooral het gevoel dat ik weer veel rage-momenten ga hebben om overal 3 sterren te halen op 150cc en mirror cup.

Heb ook al online gespeeld vorige vrijdag, maar 't was tegen allemaal ****** :p

Mijn grootste "klacht" over het spel zelf is het ontbreken van VS mode in single player (eens je de cups uitspeelt, speel je toch niks anders meer dan VS?). Retro track keuzes vind ik ook een tikkeltje minder, maar de leukste hebben ze eigenlijk al bijna opgebruikt. Voor de rest weer een zalige Mario Kart.

Snowcake

Legacy Member
Wow, echt super lang naar uitgekeken!
Vind hem echt veel beter van de Wii versie (vond dat daar teveel nadruk op de schilden, bommen etc werd gelegd) en het muntensysteem staat me ook zeer aan!

Iets minder vind ik dan weer de korte selectie van figuurtjes (standaard figuren zoals Waluigi zitten er niet in.. denk ik) en het feit dat je, als je online speelt, meestal bij van die ****** zitten die 24/7 cheaten. Maargoed, dat had je bij de Wii ook. :p

Cerulean

Legacy Member
Ik heb er nu 2 online uren opzitten en vooral tegen ****** en geen cheaters tegengekomen hoor... Hooguit wat warping maar dat komt door lag.

Wat me ook opgevallen is, is dat Nintendo na al die jaren eindelijk eens ontdekt heeft waarvoor reclameborden dienen. Kom dagelijks tussen de 5 en de 10 reclameborden van MK7 tegen.

Anima

Legacy Member
als ik online wil spelen word ik altijd gedisconnect. Super irritant natuurlijk als je gewoon op je gemak wat wilt spelen online >.>... Weet misschien iemand hoe dit komt ?

Namko

Legacy Member
Anima zei:
als ik online wil spelen word ik altijd gedisconnect. Super irritant natuurlijk als je gewoon op je gemak wat wilt spelen online >.>... Weet misschien iemand hoe dit komt ?
Krijgt ge een error of communicatie fout ofzo? Miss een te oude firmware van je router (had ik toch voor, moest em updaten en kon zonder probleem online spelen)?

Skooter

Legacy Member
Ben hem vandaag ook maar gaan halen. Twijfelde een beetje over 'nog eens' een Mariokart kopen maar aaugh, het blijft toch zo leuk. Ben ook blij dat ik nu online ga kunnen spelen (zag het nooit zitten om mijn verbinding naar WEP om te zetten voor de DS-versie).

GETHEZ

Legacy Member
is da stuurke nu al bevestigd??

want om die knopkes ingedrukt te houden krijgt ge nogal snel zere vingers...

da stuur ziet er mij perfect voor om da tegen te gaan... (meer relaxte grip)...

X-Vision

Legacy Member
Cerulean zei:
150cc would like a word with you. Zonder skills EN geluk (geen blue shell in laatste lap, gevolgd door bliksem aub) ga je nooit aan 3 sterren geraken.

Ik heb de vreselijke indruk dat dit spel zelf gewoon cheat. Elke keer maar dan ook elke keer als ik aan kop lig blue shell, red shell en bliksem. En als ik dan ergens vanachter hang, krijg ik die blue shell, bliksem en andere goede goodies NOOIT maar dan ook echt nooit he! Grrrr... Ik ga die extra characters nooit kunnen unlocken op 150cc.

Cerulean

Legacy Member
X-Vision zei:
Ik heb de vreselijke indruk dat dit spel zelf gewoon cheat. Elke keer maar dan ook elke keer als ik aan kop lig blue shell, red shell en bliksem. En als ik dan ergens vanachter hang, krijg ik die blue shell, bliksem en andere goede goodies NOOIT maar dan ook echt nooit he! Grrrr... Ik ga die extra characters nooit kunnen unlocken op 150cc.

Unlocken is niks, 't zijn de 3 sterren die zo frustrerend zijn. Op de helft van de 150cc cups is het al gelukt, nu nog de andere helft + de mirror cup.

kreimkoek

Legacy Member
Ik heb een 9lives community gemaakt. Er zullen wel niet veel spelers zijn maar tis toch tof!
150cc & all items. Iedereen is welkom.

9lives community code: 41-1715-5694-2640

warcraft3 playe

Legacy Member
Zeer goed spel. Zelfs beter dan dat ik verwacht had.
In de blok weer time trial :p

Alleen geraak ik maar niet online. Hopelijk kan Nintendo dit snel fixen via een patch. Want ben totaal niet handig genoeg omdat zelf in orde te maken.

Fetseroony

Legacy Member
kreimkoek zei:
Ik heb een 9lives community gemaakt. Er zullen wel niet veel spelers zijn maar tis toch tof!
150cc & all items. Iedereen is welkom.

9lives community code: 41-1715-5694-2640

Straks is piepen se!

Fetseroony

Legacy Member
Cerulean zei:
Unlocken is niks, 't zijn de 3 sterren die zo frustrerend zijn. Op de helft van de 150cc cups is het al gelukt, nu nog de andere helft + de mirror cup.

Precies al gelukt? :D

VS, man, ik krijg het daar soms van! Dan ben je eerst, BAM blauw schild, ineens 7de, en dan lijkt aan kop komen blijkbaar niet meer mogelijk :doh:
Maar het is nog leuk :p

Cerulean

Legacy Member
Fetseroony zei:
Precies al gelukt? :D

the hell? Hoe ziet ge dat? :D Ik heb sinds vandaag idd 3 sterren op 50/100/150cc + mirror mode :)

Nu speel ik vooral een beetje online. Al is het spijtig dat het moeilijk is om een lobby samen te krijgen met bv mensen van hier ofzo :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan