spade VI
Legacy Member
Heb de hele site afgezocht, maar vind er bijna niets over...WTF.
De nieuwe mario kart is uit voor 3DS. Deel hier je ervaring, vergelijking ivm vorige edities, kortom, how do you love it? en misschien wel friend codes of gelijk wat voor online.
Ik vind hem best wel te pruimen, zoals ik al zei op gamesmeter:
"Heb hem vandaag ook binnengehad. Ik raak het maar niet beu om te zeggen bij deze game maar....GEWELDIG AMUSEMENT...en heb nu de 50cc volledig achter de rug (zeg maar baanverkenning) en ik moet zeggen. Het bevalt me toch wel weer enorm. Ook de vernieuwingen onder water rijden, first person racing (moet ik wel wat aan wennen) en het hanggliden vind ik echt geweldig, vooral het laatste...geeft lekker gevoel
De nieuwe power ups vind ik ook echt wel lekker, buiten ééntje ervan, die vind ik wel lichtjes overdreven Maar goed, je krijgt hem dan ook niet zo vaak en dat is een goed teken.
Maar deze game draait niet om skills, maar amusement en geluk
De tracks vind ik niet super super (heb ze al beter geweten in de vorige edities, maar gelukkig steken er weer een paar klassiekers in), maar toch weer voldoende om genoeg amusement te bieden.
Tijdens de 50cc klasse speel je al dingetjes vrij en kan je op het eind met je eigen Mii personage racen in de volgende klasse.
Over de graphics valt helemaal niets te klagen en de game ziet er gewoon gelikt uit. Allez, persoonlijk vind ik hem echt wel mooi.
Die zijn voor de komende dagen, maar m'n eerste inrdruk....I LIKE IT !!! volkomen waardig voor je 3DS"
DUS wat vinden jullie van de nieuwste telg? (sorry dat er geen afbeelding staat maar ik weet niet hoe ik dat erin zet)
Mario Kart 7 - Nintendo 3DS - Commercial - YouTube
De nieuwe mario kart is uit voor 3DS. Deel hier je ervaring, vergelijking ivm vorige edities, kortom, how do you love it? en misschien wel friend codes of gelijk wat voor online.
Ik vind hem best wel te pruimen, zoals ik al zei op gamesmeter:
"Heb hem vandaag ook binnengehad. Ik raak het maar niet beu om te zeggen bij deze game maar....GEWELDIG AMUSEMENT...en heb nu de 50cc volledig achter de rug (zeg maar baanverkenning) en ik moet zeggen. Het bevalt me toch wel weer enorm. Ook de vernieuwingen onder water rijden, first person racing (moet ik wel wat aan wennen) en het hanggliden vind ik echt geweldig, vooral het laatste...geeft lekker gevoel
De nieuwe power ups vind ik ook echt wel lekker, buiten ééntje ervan, die vind ik wel lichtjes overdreven Maar goed, je krijgt hem dan ook niet zo vaak en dat is een goed teken.
Maar deze game draait niet om skills, maar amusement en geluk
De tracks vind ik niet super super (heb ze al beter geweten in de vorige edities, maar gelukkig steken er weer een paar klassiekers in), maar toch weer voldoende om genoeg amusement te bieden.
Tijdens de 50cc klasse speel je al dingetjes vrij en kan je op het eind met je eigen Mii personage racen in de volgende klasse.
Over de graphics valt helemaal niets te klagen en de game ziet er gewoon gelikt uit. Allez, persoonlijk vind ik hem echt wel mooi.
Die zijn voor de komende dagen, maar m'n eerste inrdruk....I LIKE IT !!! volkomen waardig voor je 3DS"
DUS wat vinden jullie van de nieuwste telg? (sorry dat er geen afbeelding staat maar ik weet niet hoe ik dat erin zet)
Mario Kart 7 - Nintendo 3DS - Commercial - YouTube



