Archief - Maplestory

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lmaonaise

Legacy Member
Iemand die dit speelt?

Voor de mensen die niet weten wat het is: het is een 2d sidescroller met heel veel kleuren. :D
Is een typische hack & slash game, die vooral focust op het levelen (max level 200) en het bemachtigen van goede equipment.

Er zijn verschillende versies: Amerika, Japan, Europe,..
Wij moeten uiteraard Europa spelen, omdat ons ip-adres het niet toelaat om bijvoorbeeld de Amerikaanse versie te spelen.

Is echt een plezant spel met een toffe sfeer (veel mensen die u helpen enzo). Er zijn ook heel veel verschillende classes, die origineel zijn!

Zoals bij alle games kruipt er een aanzienlijke hoop tijd in om "pro" te worden.




Check it out: http://en.maplestory.nexoneu.com/Maple.aspx?PART=/Main

scipicore

Legacy Member
Ik heb dat jaren terug nog gespeeld, toen was het nog relatief leuk.

Nu zit het vol kindjes, is de wereld véél te groot en staat uw scherm constant vol met bubbles van NPC's

jekkee

Legacy Member
jah ik heb het zelf ook lange tijd gespeeld, enkele echt toffe maanden mee beleeft.
Ik zat in de guild exiles en dat was een heel toffe groep.

Het spel zelf vind ik echt niet leuk meer, veel te veel grinden, toen ik nog speelde zat het vol met hackers (zou mij verbazen moest da opgelost zijn), die ingame cash shop die strontduur is en waar ze toch items verkopen die de dingen wat vergemakkelijken.
daarom dat ik er ook mee gestopt ben, het totaal bedrag dak er in heb gestoken durf ik hier zelfs niet vermelden :P.

Lmaonaise

Legacy Member
Die grind is gemindert nu, sinds de Big bang update.
De exp die je nodig hebt om te levelen hebben ze vermindert :p

thelordofpee

Legacy Member
Toen ik klein was dacht ik er altijd met vrienden aan om zo'n spel te maken :o

Misschien eens proberen :)

MmoRpgGuy

Legacy Member
1 maand gespeeld , van die mensen helpen heb ik niet veel gezien

was ongv lvl 50

scipicore

Legacy Member
MmoRpgGuy zei:
1 maand gespeeld , van die mensen helpen heb ik niet veel gezien

was ongv lvl 50

Mja, je moet behoorlijk sociaal zijn en hopen dat je mensen vind die redelijk hulpzaam zijn.

Toegegeven, toen ik speelde heb ik daar een paar personen leren kennen en als je er wat kent die rond uw lvl en leeftijd zitten is het best leuk. Heel de tijd PQ's en toestanden, ruilen van equipment en dingen.

Nuja, die dingen gelden wel voor iedere MMO denk ik :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan