Lmaonaise
Legacy Member
Iemand die dit speelt?
Voor de mensen die niet weten wat het is: het is een 2d sidescroller met heel veel kleuren.
Is een typische hack & slash game, die vooral focust op het levelen (max level 200) en het bemachtigen van goede equipment.
Er zijn verschillende versies: Amerika, Japan, Europe,..
Wij moeten uiteraard Europa spelen, omdat ons ip-adres het niet toelaat om bijvoorbeeld de Amerikaanse versie te spelen.
Is echt een plezant spel met een toffe sfeer (veel mensen die u helpen enzo). Er zijn ook heel veel verschillende classes, die origineel zijn!
Zoals bij alle games kruipt er een aanzienlijke hoop tijd in om "pro" te worden.
Check it out: http://en.maplestory.nexoneu.com/Maple.aspx?PART=/Main
Voor de mensen die niet weten wat het is: het is een 2d sidescroller met heel veel kleuren.

Is een typische hack & slash game, die vooral focust op het levelen (max level 200) en het bemachtigen van goede equipment.
Er zijn verschillende versies: Amerika, Japan, Europe,..
Wij moeten uiteraard Europa spelen, omdat ons ip-adres het niet toelaat om bijvoorbeeld de Amerikaanse versie te spelen.
Is echt een plezant spel met een toffe sfeer (veel mensen die u helpen enzo). Er zijn ook heel veel verschillende classes, die origineel zijn!
Zoals bij alle games kruipt er een aanzienlijke hoop tijd in om "pro" te worden.
Check it out: http://en.maplestory.nexoneu.com/Maple.aspx?PART=/Main
.
