Archief - [LoL] Stream's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alex40014

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
EDIT: :rofl: hij is ne nieuwe game begonnen en pickte zo gragas, iemand anders in zijn team zegt "shushei, u cant play alistar without a mask" en kdacht al van: huh wtf, 2 minuten later loopt shushei weg uit zijn kamer, komt terug met een masker en 2 hoorns op lol

Is sushei zijn main alistar? btw kun je de link van zijn stream erbij zetten?

Jaegger159753

Legacy Member
kijk gewoon op solomid streams, khou al die links niet bij

Jaegger159753

Legacy Member
Kwas net Shushei aant volgen op stream...

Hij start een solo Q game met Talon en gp in zijn team "shushei go top, i start their 2 golems and then i chaingank morde". Shushei kijkt al zo van: right... en antwoord: hope you know what you're doing...

Gp komt eraan met half hp, takt 1 hit van turret, morde 1x E en ignite en twas firstblood.

Shushei: Good job! :lol:

En nu kan em niks meer doen doordat morde 1st blood had lol.

*EDIT: lol dien heeft nog meer trolls dan ik in 1game, en dat op 2k elo

nokeyboard

Legacy Member
net wat ocelote eens voor de eerte keer echt bekeken, echt zwakste schakel in sk ... Die zen positionering is echt wl slecht:x

(nie daik beter ben obvious^^ )

Jaegger159753

Legacy Member
Ik vond hem nochtans by far de beste SK speler @ gamescom en misschien wel de beste AP speler op gamescom.
12-0 met Anivia in een losing game, moet ge maar kunnen. Om nog maar te zwijgen van dien game waar hij double kill @ firstblood had met cassopeia tegen reginald & theoddone geloof ik.

nokeyboard

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Ik vond hem nochtans by far de beste SK speler @ gamescom en misschien wel de beste AP speler op gamescom.
12-0 met Anivia in een losing game, moet ge maar kunnen. Om nog maar te zwijgen van dien game waar hij double kill @ firstblood had met cassopeia tegen reginald & theoddone geloof ik.

Op gamescom speelde die idd zeer goede games van wat ik gzien heb.
Maar overal vind ik hem toch zwakste schakel in t team , maakt imo te veel fouten voor dat niveau.Dan heb ik het over streams da ik zie van sk, skirsmishes van sk en gwn offlin en online toernooien die ik ooit al eens gezien heb via wicked zen stream etc. Kvind hem geen speler die alitj dop niveau speelt, vaak gwn te wisselvallig en da kunde u nie echt permiteren op zon niveau:$

Khoop da SK nu eens iet kan doen, want snoopeh is wl een top jungler en wetdream was da niet. Das toch al 1 serieuze weaklink weg

Jaegger159753

Legacy Member
Goh ik heb SK niet gevolgd in het verleden en eerlijk gezegd boeit hun verleden mij ook niet.
Maar Ocelote heeft toch by far zijn team gecarried in de zin dat wetdream useless was en wickd ook. Wickd had volgens mij in geen enkele match zijn toplane gewonnen.

nokeyboard

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Goh ik heb SK niet gevolgd in het verleden en eerlijk gezegd boeit hun verleden mij ook niet.
Maar Ocelote heeft toch by far zijn team gecarried in de zin dat wetdream useless was en wickd ook. Wickd had volgens mij in geen enkele match zijn toplane gewonnen.

tja wickd isook echt niks als irelia banned is(op da niveau)

Kennethdw

Legacy Member
Ben tegewoordig weer streams aant kijke opt gemakske en dien ocelote doet echt zot mooie dinge man:D tis wel een irrietant kereltje maar de kills en escapes dat ie soms doet echt ziek!

b1nge

Legacy Member
ik ben nu ook al enkele dagen LoL aant spelen maar ik wil er echt beter in worden, mss een team vinden enz
kheb een tijd ook Starcraft 2 gespeeld en daar streams & commentaries gevolgd van oa. TLO, Husky, Ahnaris, Day9 etc
maar mijn vraag is als iemand mij streams kan geven van sommige LoL spelers (als die bestaan, bv in SC2 had TLO een livestream die hij continu aan had staan) of LoL clans ofzo
+ rep (als u da interesseert) & ik zou het enorm appreciëren ^^

The Monopoly Guy

Legacy Member
b1nge zei:
ik ben nu ook al enkele dagen LoL aant spelen maar ik wil er echt beter in worden, mss een team vinden enz
kheb een tijd ook Starcraft 2 gespeeld en daar streams & commentaries gevolgd van oa. TLO, Husky, Ahnaris, Day9 etc
maar mijn vraag is als iemand mij streams kan geven van sommige LoL spelers (als die bestaan, bv in SC2 had TLO een livestream die hij continu aan had staan) of LoL clans ofzo
+ rep (als u da interesseert) & ik zou het enorm appreciëren ^^

own3D.tv - Live! Your Game

er staan er veel
gewoon degene met de meeste views pakken, die komen overeen met de beste spelers

Chickenlal

Legacy Member
PooksieBoo <3

Ik kijk liever als ze niet aan het spelen is, dan staat haar webcam full screen :D

Daitaito

Legacy Member
grotendeels volg ik ocelote

maar ook chaox/guardsman bob/nyph/hotshotgg en onlangs een russishe speler flashinthenight waar ik van verschoot. ne zotte kloot met ne zonnebril altijd op maar zen gameplay von ik met momenten heel zot en goed.

shushei bekijk ik soms maar vin het maar saai om hem te bekijken. (goeie speler tho)

The Monopoly Guy

Legacy Member
Daitaito zei:
grotendeels volg ik ocelote

maar ook chaox/guardsman bob/nyph/hotshotgg en onlangs een russishe speler flashinthenight waar ik van verschoot. ne zotte kloot met ne zonnebril altijd op maar zen gameplay von ik met momenten heel zot en goed.

shushei bekijk ik soms maar vin het maar saai om hem te bekijken. (goeie speler tho)
kvind shushei toch de sympathiekste/leukste speler om naar te kijke

Misterblort

Legacy Member
Ik kijk af en toe naar guardsmanbob, die kerel raged ook totaal nooit en speelt meestal nog goeie muziek af :)
Die negeert meestal zijn teammates wel volledig ^^

Japser

Legacy Member
Misterblort zei:
Ik kijk af en toe naar guardsmanbob, die kerel raged ook totaal nooit en speelt meestal nog goeie muziek af :)
Die negeert meestal zijn teammates wel volledig ^^

idd bob zijn stream zet ik nog vaak op , zelfs als ik game zo steun ik die mens een beetje

Chickenlal

Legacy Member
Ik vind guardsman bob toch niet zo schitterend in feite. Kheb die al veel domme dingen zien doen.

Maat van me zat onlangs in de queue met hem :D (in de 1550 elo range)

Alex40014

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Ik vind guardsman bob toch niet zo schitterend in feite. Kheb die al veel domme dingen zien doen.

Maat van me zat onlangs in de queue met hem :D (in de 1550 elo range)

Dat is omdat het elo juist gereset is, vroeger had die wel 2K denk. Iedereen maakt wel is fouten, dat betekent niet dat je slecht bent. Btw als je al een hele dag aan het gamen bent kank begrijpen dat je laatste games wat minder zijn.

Kennethdw

Legacy Member
Hij was platinium yep, maar ik vind hem ook niet super spelen en zen stem is raar. Maar wat hem zo populair maakt is dat hij gewoon nooit raged.

En btw alex wees daar maar niet zo zeker van, de gasten die juist nonstop spelen stijgen vaak sneller gewoon aan het feit dat ze blijven proberen;
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan