Archief - [LoL] Stream's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrFlava-

Legacy Member
Thread om jouw stream of van anderen te promoten of erover te praten..

Open Mind

Legacy Member
iemand anders die zin krijgt om resident evil the mercenaries 3d te kopen door naar die streams te zien?

Alex40014

Legacy Member
Open Mind zei:
iemand anders die zin krijgt om resident evil the mercenaries 3d te kopen door naar die streams te zien?

Ik vind het wel kut dat ik elke dag opnieuw of zelfs meerdere malen per dag die clip moet zien :P

truifel

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ik vind het wel kut dat ik elke dag opnieuw of zelfs meerdere malen per dag die clip moet zien :P

ze noemen dat advertisements... Das zo een beetje om wa geld te verdienen eh :].

Anyway, Rhazelle is altijd leuk om naar te kijken. Hotshot zijn stream is altijd cool omda da zo nen hater en troll is.

MrFlava-

Legacy Member
truifel zei:
ze noemen dat advertisements... Das zo een beetje om wa geld te verdienen eh :].

Anyway, Rhazelle is altijd leuk om naar te kijken. Hotshot zijn stream is altijd cool omda da zo nen hater en troll is.

HotshotGG zat zichzelf af te fappen wanneer zijne stream nog op stond..had hij blijkbaar niet door.
Naart schijnt

Alex40014

Legacy Member
MrFlava- zei:
HotshotGG zat zichzelf af te fappen wanneer zijne stream nog op stond..had hij blijkbaar niet door.
Naart schijnt

Haha :P
Das wel ne serieuze fail.

MrFlava-

Legacy Member
q-ball_NBK zei:

Had het gehoord langs de stream van WetDreaM maar er is ook een topic op LoL forums maar die zijn neer dus ik post hem hier straks wel neer als ze online zijn.

Open Mind

Legacy Member
The Rain Man is zo irritant om naar te kijken: iedereen van zijn eigen team en enemy team constant uitmaken voor retards, constant in capslock zitten typen tegen zijn team,...

korte samenvatting van alles wa er gezegd wordt: "AHAH RETARD" "OMFG THAT WAS SO DUMB" "WTF R U DOING"

da hoorde dan elke minuut ofzo :ironic:

mja, typisch amerikaans zeker

Alex40014

Legacy Member
Open Mind zei:
The Rain Man is zo irritant om naar te kijken: iedereen van zijn eigen team en enemy team constant uitmaken voor retards, constant in capslock zitten typen tegen zijn team,...

korte samenvatting van alles wa er gezegd wordt: "AHAH RETARD" "OMFG THAT WAS SO DUMB" "WTF R U DOING"

da hoorde dan elke minuut ofzo :ironic:

mja, typisch amerikaans zeker

Ik weet niet of guardsman bob een amerikaan is maar die blijft elk spel zeggen dat je mensen niet voor noobs moet uitmaken omdat je toevallig een foutje van hen ziet omdat je zelf ook veel fouten maakt. Hij zegt ook dat het je eigen schuld is dat je in ELO hell zit en niet de schuld van je teammates.

BrNlicious

Legacy Member
Guardsman bob is een deen dachtik iig geen amerikaan maar dan nog is hij een uitzondering op de meeste mensen. Hij antwoordt op al je vragen is vriendelijk raged ni tis gwn nen toffe mens=)

nokeyboard

Legacy Member
MrFlava- zei:
HotshotGG zat zichzelf af te fappen wanneer zijne stream nog op stond..had hij blijkbaar niet door.
Naart schijnt
En van da duizenden viewers heeft toevallig niemand daar ne ss van genomen.... toevallig
Moest da echt gebeurt zijn, epiicccccc

Alex40014

Legacy Member
nokeyboard zei:
En van da duizenden viewers heeft toevallig niemand daar ne ss van genomen.... toevallig
Moest da echt gebeurt zijn, epiicccccc

Ik geloof het ook niet maar hotshot laat enkel zijn stem horen, op zijn stream heb ik nog nooit zijn kop of lichaam gezien.

Jaegger159753

Legacy Member
Sinds vandaag die Shushei stream beginnen volgen. Die gast raged totaal niet man :p, zelfs met grote retards in zijn team. Negeert ook compleet wat enemy team zegt.

Alleen snapte ik zijn build niet echt 100% met gragas, vroeger stackte hij altijd paar dorans, rushte rabadons & void staff, nu kocht hij eerst hextech revolver, daarna rabadons, finishte dan hextech gunblade?! en kocht daarna een deathfire grap. 2 items die je volgens mij nooit op Gragas ziet.

EDIT: :rofl: hij is ne nieuwe game begonnen en pickte zo gragas, iemand anders in zijn team zegt "shushei, u cant play alistar without a mask" en kdacht al van: huh wtf, 2 minuten later loopt shushei weg uit zijn kamer, komt terug met een masker en 2 hoorns op lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan