Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Open Mind zei:iemand anders die zin krijgt om resident evil the mercenaries 3d te kopen door naar die streams te zien?

Alex40014 zei:Ik vind het wel kut dat ik elke dag opnieuw of zelfs meerdere malen per dag die clip moet zien![]()
truifel zei:ze noemen dat advertisements... Das zo een beetje om wa geld te verdienen eh :].
Anyway, Rhazelle is altijd leuk om naar te kijken. Hotshot zijn stream is altijd cool omda da zo nen hater en troll is.
MrFlava- zei:HotshotGG zat zichzelf af te fappen wanneer zijne stream nog op stond..had hij blijkbaar niet door.
Naart schijnt

MrFlava- zei:HotshotGG zat zichzelf af te fappen wanneer zijne stream nog op stond..had hij blijkbaar niet door.
Naart schijnt
q-ball_NBK zei:proof? link?
q-ball_NBK zei:Die Catch the teemo stream is cool![]()

Open Mind zei:The Rain Man is zo irritant om naar te kijken: iedereen van zijn eigen team en enemy team constant uitmaken voor retards, constant in capslock zitten typen tegen zijn team,...
korte samenvatting van alles wa er gezegd wordt: "AHAH RETARD" "OMFG THAT WAS SO DUMB" "WTF R U DOING"
da hoorde dan elke minuut ofzo :ironic:
mja, typisch amerikaans zeker
En van da duizenden viewers heeft toevallig niemand daar ne ss van genomen.... toevalligMrFlava- zei:HotshotGG zat zichzelf af te fappen wanneer zijne stream nog op stond..had hij blijkbaar niet door.
Naart schijnt
nokeyboard zei:En van da duizenden viewers heeft toevallig niemand daar ne ss van genomen.... toevallig
Moest da echt gebeurt zijn, epiicccccc
, zelfs met grote retards in zijn team. Negeert ook compleet wat enemy team zegt.
hij is ne nieuwe game begonnen en pickte zo gragas, iemand anders in zijn team zegt "shushei, u cant play alistar without a mask" en kdacht al van: huh wtf, 2 minuten later loopt shushei weg uit zijn kamer, komt terug met een masker en 2 hoorns op lol