Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wild bass zei:last whisperer als eerste item?![]()

en ganken?Een jaar? Sinds caitlyn patch? Haha nee man, ni zeveren, kheb pakt 2 maand geleden nog mee u samengespeeld in ne 9lives premade(greenthy & misterblort zaten er ook bij) maar ge wist waarschijnlijk niet eens dat ik het was anders hadde waarschijnlijk mijn invite niet eens geaccepteerd haha. Gij speelde toen toevallig kogmaw en waart aant sucken, en kwam dan nog met de arrogante commentaar "hoeveel wins/losses hebben jullie in normal? want die gasten zijn wel slecht" terwijl ge er zelf niks van bakte op bot lane en zwaar gecarried werd door de rest.pinoken zei:Ik luisterde wel naar uw commentaar daarop, heb toen de tooltip nog eens grondig gelezen en ben daar dan ook vanaf gestapt. Verder lees ik in uw post niets dan bash-bash-bash, laatste keer dat jij met mij gespeeld hebt is dan ook al maanden geleden als het al niet bijna een jaar is. nog van rond de release van Caitlyn, zoveel weet ik nog.
ESL EMS Qualifiers? Toen ik nog warmog's builde op vlad? Waar haal je het.
Ooit al gehoord van als het kalf verdronken is dempt men de put? Blijkbaar niet, anders zou je niet telkens opnieuw beginnen over vladmog's. Nu ja, als je zelfs al niets anders kan bedenken dan een fout die ik bijna een jaar geleden maakte dan vind ik dat een mooi bewijs dat we hier maar met de discussie moeten stoppen omdat je jezelf toch maar vasthoudt aan beledigingen die al lang achterhaald zijn.
P.s. Over mijn 'leuke' uitdrukkingen & 'ongebruikelijke' woordenschat, misschien als je beter opgelet had in de lessen vroeger, dan zou je ze misschien ook kennen want er is niets ongebruikelijk aan.![]()

Jaegger159753 zei:als gij echt gelooft dat wits & malady beter zijn dan infinity edge + phantom dancer, dan zijde gewoon retarded, en nee het doet niet "gelijkaardige damage".
^ALUCARD^ zei:ik zeg dat ik wits, malady en madreds beter vind dan ie en pd.
^ALUCARD^ zei:ik vind wits end en malady 10x beter dan infinity en phantom
het is zoveel goedkoper, je kan het in kleinere stukken kopen
en het doet gelijkaardige damage

Jaegger159753 zei:Een jaar? Sinds caitlyn patch? Haha nee man, ni zeveren, kheb pakt 2 maand geleden nog mee u samengespeeld in ne 9lives premade(greenthy & misterblort zaten er ook bij) maar ge wist waarschijnlijk niet eens dat ik het was anders hadde waarschijnlijk mijn invite niet eens geaccepteerd haha. Gij speelde toen toevallig kogmaw en waart aant sucken, en kwam dan nog met de arrogante commentaar "hoeveel wins/losses hebben jullie in normal? want die gasten zijn wel slecht" terwijl ge er zelf niks van bakte op bot lane en zwaar gecarried werd door de rest.
Mijn punt gaat niet over uw warmogs vlad. Het gaat erover dat ge een jaar geleden op dit forum, al try-hard posts maakte over uw "goeie builds", en dat ge een jaar later nog steeds dezelfde scrub zijt met dezelfde onnozele uitleg en uitdrukkingen.
Ja ESL EMS Qualifiers, herinnert ge u het niet meer? Dat we met monopoly & eskimostripper een teamke hadden gevormd? Maar ge kon maar tot half 10 spelen want dan moest ge vd mama uwe computer afsluiten?![]()
Jaegger159753 zei:
wild bass zei:last whisperer als eerste item?![]()

Yoshingy zei:werkt wel op sommige champs als je flat AD runes gaat
dunno of je daar al aan gedacht had
Jaegger159753 zei:als gij echt gelooft dat wits & malady beter zijn dan infinity edge + phantom dancer, dan zijde gewoon retarded, en nee het doet niet "gelijkaardige damage".
q-ball_NBK zei:Ik twijfel soms om de nocturne Atmogs build wat aan te passen.
Meestal ga ik dus altijd warmogs atmas (na youmuus blade), en dan later nog frozen mallet.
Maar tegenwoordig denk ik vaker om eerst frozen mallet te kopen, die geeft bijna evenveel hp als warmogs, maar toch wat meer midgame damage/teamfight voordelen. En dan later pas warmogs.
Toughts?
Alex40014 zei:Wat die nocturne build betreft, als je zowel warmogs als frozen mallet gaat zonder atma's impaler doe je ten eerste te weinig damage en ten tweede counteren ze je volledig met een madred's. Het is nooit goed om heel veel hp te stacken als je geen armor of mres hebt. Daarom kopen ze ook atma's, dat geeft armor. En je hebt ook zeker nog wat mres nodig anders hitten de ap carry's 1000 op je, dan heb je niet meer veel aan je 4000hp.
Ik ga meestal warmogs atmas frozen mallet, maar soms ga ik frozen malet atmas warmogs omdat ik vind dat ik midgame nogal weinig damage toe tegen die atmogs build compleet is.dr.lee zei:Haha, klein kinnekes hier toch. Schattig.
't is maar een spelleke ze boys.
Eerste keer net ingelogd in LoL na een heel tijdje, die nieuwe masteries is wel ff wennen...

The Monopoly Guy zei:Iemand ne goeie rune/mastery/item build voor wukong?
Het is ni dat het totaal niet gaat maar ik krijg er geen damage uit en wordt nogal snel gedenied op top (tis ni dak geen kills of cs ofzo haal)
Dezona zei:Ik build hem zoals bijna elke tanky dps: start cloth 5 pots->wriggles->early sheen als je makkelijke lijn hebt->warmogs->atmas->trinity->GA