Archief - [LoL] Builds en Item discussion thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

elvlad

Legacy Member
Ok Beste build kog maw?
Ik vind persoonlijk
AS boots
Bloodthirst
PD
Wits end
Inf edge
Madred

pinoken

Legacy Member
'k Pak er meestal een Malady bij omdat dat vrij goedkoop is, dan heb je early meer dmg. Lategame heb je sowieso vele dmg. En inf edge zou ik vervangen door Black cleaver aangezien je voor de rest geen crit-items hebt.

The Monopoly Guy

Legacy Member
elvlad zei:
Ok Beste build kog maw?
Ik vind persoonlijk
AS boots
Bloodthirst
PD
Wits end
Inf edge
Madred

Starten met bloodthirster & as boots
Dan phantom dancer
Daarna zie ik gewoon wat ik nodig heb want ge raped hun faces ondertussen

Killstick

Legacy Member
elvlad zei:
Ok Beste build kog maw?
Ik vind persoonlijk
AS boots
Bloodthirst
PD
Wits end
Inf edge
Madred

wat gwn stom is aan een build ofzo is dat je meteen op een 18k gold rekent NATUURLIJK IS DIE DAN GOED

ge moet eerder denken
Wat koop ik op spawn
wat op eerste recall

een goed build reken je op max 10k gold

Japser

Legacy Member
Kog bouw ik gewoon puur op attack speed en pas op het einde doe ik madreds of inf...

Ook bouw ik als mijn team mij niet goed beschermd een frozen mallet ...


Trouwens u Z skill is genoeg voor er 2 van het team weg te maaien , samen met malady en de paars zwaard da ook magic damage doet zijn ze zo weg.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Yoshingy zei:
wat gwn stom is aan een build ofzo is dat je meteen op een 18k gold rekent NATUURLIJK IS DIE DAN GOED

ge moet eerder denken
Wat koop ik op spawn
wat op eerste recall

een goed build reken je op max 10k gold

dude nu niet dom doen he
uiteraard gade gene build van 18k hebben op 30 min game ofzo he
ge koopt een stuk van dien build en de rest voor als het langer wordt

pinoken

Legacy Member
Mijn volledige build:

AS boots
Malady
Wit's end
Bloodthirster
Black cleaver
Madreds / phantom dancer

Als ik focussed word kan ik er een frozen mallet insteken hoewel ik dit niet echt aanraad. Build is gebasseerd op het principe van eerst veel AS + dmg te hebben voor relatief weinig geld en daarna uit te builden op AD zodat je hybrid dmg doet. Uiteindelijk een madreds of een PD afhankelijk of er meer MR of meer armor in het enemy team is.


@Yoshingy: in een goede build reken ik op efficientie. als ik daarvoor 1000 gold meer moet neerleggen is dat maar zo. ik zal echter niet zeggen dat ik geen goedkopere items koop om een early voordeel te verkrijgen, maar een item dat voor weinig geld een relatief grote waarde toevoegt aan mijn dmg/defense/utility/whatever zie ik als een efficient item, dat hoeft daarom niet het beste/duurste item te zijn. Als ik een Trinity in mijn build steek is er echter nog bitter weinig geld over om nog in 5 andere items te investeren als mijn totaal maar op +-10K mag zitten.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Waarom koopt ge malady ipv phantom dancer
En waarom zoude wit's end kopen

pinoken

Legacy Member
Wit's end doet 42 magic dmg + geeft magic resistance.
Malady kost 1000 gold minder doet ook nog eens 20 magic dmg en reduced magic resistance.

Early game geven deze 2 items samen wel een mooie dmg output. ;)

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Wit's end doet 42 magic dmg + geeft magic resistance.
Malady kost 1000 gold minder doet ook nog eens 20 magic dmg en reduced magic resistance.

Early game geven deze 2 items samen wel een mooie dmg output. ;)

Of ge koopt een phantom dancer in de plaats & ge crit voor 3-400 ipv erop te rekenen dat ge 30 shots gaat kunnen doen zodat u wit's end iets qua dmg gedaan heeft.
Die malady & wit's end gaan geen zak uitmaken qua dmg & zijn verspilling
Voor Mres hebde banshees op een AD carry.

Dus gij spendeert 3825 gold voor malady & wit's end ipv 2845 voor ne phantom dancer?
Als ge 3825 gold hebt kunde beter ne phantom dancer kopen & dan nog 600 gold voor een ander BF sword

pinoken

Legacy Member
Ja ook effe kijken. 50 + 40 Attack speed, movement speed, 30 crit chance tegen 55, + die Mr + die 62 dmg per shot + 25 AP (al is het nog zo weinig) + -24 mr op opponent.

Als de enemy armor stacked is het de betere optie. Als er Mr word gestacked is PD inderdaad beter.

The Monopoly Guy

Legacy Member
pinoken zei:
Ja ook effe kijken. 50 + 40 Attack speed, movement speed, 30 crit chance tegen 55, + die Mr + die 62 dmg per shot + 25 AP (al is het nog zo weinig) + -24 mr op opponent.

Als de enemy armor stacked is het de betere optie. Als er Mr word gestacked is PD inderdaad beter.

early game stackt niemand armor behalve mss nen bowser of ne malphite ofzo
niet op letten
lategame koopte gewoon ne last whisper zoals op elke carry

Japser

Legacy Member
ik volg toch ook pinoken hier in. wa zijt ge nu me crit op ne kog ? ge doet zoveel meer damage met Z en die 2 dan met af en toe is hopelijk een crit te landen

Jaegger159753

Legacy Member
Phantom dancer is ne must op AD carrys, vooral diegenen zonder escape, anders = fail

Japser

Legacy Member
kog heeft een escape , en early game geven die 2 items gewoon veel meer damage voor een goedkopere prijs.

The Monopoly Guy

Legacy Member
Japser zei:
kog heeft een escape , en early game geven die 2 items gewoon veel meer damage voor een goedkopere prijs.

welke escape?
kies uit:
- ult
- corrosive shot
- rollende kots-skill
- range++ skill

Japser

Legacy Member
die rollende kots geeft een slow als ge die goe landt en al ni erg uit position zit kunde wel escapen aan de meeste ganks

Jaegger159753

Legacy Member
Japser zei:
die rollende kots geeft een slow als ge die goe landt en al ni erg uit position zit kunde wel escapen aan de meeste ganks
Dus die rollende kots is wa gij nen escape noemt? lol
Ooit al gehoord van gapclosers? Veel geluk met uw rollende kots.

Die itembuilds dak hierboven zie, vind ik erg vreemd, en ik kan niet anders dan Monopoly gelijk geven in al zijn posts.

Malady is nen item die ge koopt als ge hybrid wilt gaan. En aangezien we het hier over Kogmaw als AD carry hebben (veronderstel ik), kan ik toch zeggen dat die magic res reduce & die 25 ability power completely useless zijn als AD Carry.

Wits end is ne goeie item, maar dat koopt ge imo enkel en dan zou ik het nog niet kopen als ge zowel damage als tankyness wilt. m.a.w voor heroes zoals Irelia, udyr, Warwick... of als ge tegen een dual ap metagame speelt.

En aangezien ge hier over early game damage praat, is nen infinity edge 10x beter dan uw malady+wits end voor nen ad carry en ook nog goedkoper, dat is gewoon een feit. Een phantom dancer als gevolg is dan ook onvermijdelijk. Niet alleen zult ge belachelijk veel damage doen, tis vooral ook de movementspeed dat belangrijk is. Op iemand als kogmaw, is dat onmisbaar.

Ksnap ook niet waarom ge black cleaver als 5e item zou kopen. Dien item heeft alleen zijn waarde in early game, als 1e of 2e item omdat het een klein aantal flat armor reduced ipv %. Als ge dat als 5e zou kopen, dan zit ge normaal gezien toch al voorbij de 40 minuten, en hebben 2-3 spelers in het enemy team normaal gezien toch minstens 100-150 armor waarbij ne Last Whisper veel beter zal zijn.

En kwil nu niet arrogant overkomen japser, maar kzie dat ge nog nooit ranked hebt gespeeld, en wetende wat het niveau is in normal games, kan ik u ni echt serieus nemen eerlijk gezegd...

Japser

Legacy Member
ik speel enkel ranked ( de laatste tijd weinig tijd dus maar 5 games per week) en ik heb rond de 70% winrate met kog en speel bijna enkel ad carry of jungle...

Op elke andere carry pak ik wel de items die jullie zeggen. Maar ik gok dat jullie niet veel met kog spelen en gewoon de items zeggen die op elke ad carry horen...

Trouwens botlane , als u support geward heeft en ge geraakt niet op tijd weg geeft die kots u nog juist die enkele cm meer om in turret range te geraken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan