Archief - Let's Play Fable 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

thelordofpee

Legacy Member
[youtube]539AHjGvizU[/youtube]

Enjoy :)

Rate, comment and subscribe!

omegahealer

Legacy Member
lol @ the fable 3 hate... Was een degelijke game op de PC en geniet er meer van dan 'fancy' witcher 2 dat rotcontrols heeft...

KnightOfCydonia

Legacy Member
Grappig genoeg speelt de Witcher 2 voor een pc exclusieve game, veel vlotter met een controller, zowel qua looten als qua combat.

shiftyke

Legacy Member
omegahealer zei:
lol @ the fable 3 hate... Was een degelijke game op de PC en geniet er meer van dan 'fancy' witcher 2 dat rotcontrols heeft...

Het was een rot spel punt, ik was een ongelooflijke Fable:LC fan maar heb deze 3 weken geleden voor de eerste maal gespeeld en ik heb het na een dik uur en half in de prullenmand gegooid.

Skipze

Legacy Member
omegahealer zei:
lol @ the fable 3 hate... Was een degelijke game op de PC en geniet er meer van dan 'fancy' witcher 2 dat rotcontrols heeft...

The Witcher 2 heeft rotcontrols en Fable 3 niet ofwa? O.o In wa voor ne wereld leefde gij.

Fable 3 = een vand e slechtste console ports dat er is uitgekome laatste jaar. Heb het gespeeld en controls suckt echt de balle, geluid was met bepaalde geluidskaarten ook compleet naar de zak.

Zeggen dat The Witcher 2 slecht is en Fable 3 ophemelijken is gewoon ronduit belachelijk.

Fdzzaigl

Legacy Member
Ik vond hem ook niet goed eerlijk gezegd (PC versie).

Het spel smijt je van de ene situatie in de andere zonder ooit echt dieper in te gaan op de karakters naast je (die daarom ongelooflijk flat zijn) en de repetitieve combat maakt het geheel er niet beter op. Wanneer je dan niet door het verhaal vliegt verwacht het dat je irritante taken doet zoals een miljoen keer dezelfde emotes repeaten voor NPC's.

Ikaruga

Legacy Member
ik voel mij verplicht het te vermelden, maar als je een commentary doet midgame sessie, spreek dan aub duidelijker en niet constant losse grunts. Ik heb er eerlijk gezegd geen kl*ten van verstaan

omegahealer

Legacy Member
Skipze zei:
The Witcher 2 heeft rotcontrols en Fable 3 niet ofwa? O.o In wa voor ne wereld leefde gij.

Fable 3 = een vand e slechtste console ports dat er is uitgekome laatste jaar. Heb het gespeeld en controls suckt echt de balle, geluid was met bepaalde geluidskaarten ook compleet naar de zak.

Zeggen dat The Witcher 2 slecht is en Fable 3 ophemelijken is gewoon ronduit belachelijk.

heb nergens vermeld dat de witcher 2 slecht was, maar ik vind niet dat je 5-6 keer heen en weer moet lopen om juist tegenover een kist te komen staan om die te looten...

Ik heb met Fable 3 nooit op de controls gevloekt (de game heeft andere problemen) in tegenstelling tot de witcher 2.

+heb je al de bugs tegengekomen in de witcher 2 als je SLI aan hebt staan? ik vind het renderen van alle lichten, ook die horen verborgen te zijn, bovenop je beeld iets storender dan in fable 3 dat je de randen van de map ziet hier en daar.

(note the commentaar allemaal op technische aspecten is, qua inhoud is de witcher 2 aanlokkelijker dan fable 3)

shibbie

Legacy Member
Moet ik hieruit verstaan dat Fable 3 een rotspel is? :P heb het net geinstalleerd, maar nog niet gespeeld.

Vond Fable 1 een geweldig spel (net nog de PC-versie uitgespeeld) Fable 2 vond ik ook niet slecht (maar int midden vant spel kreeg mijn xbob RROD, dus nooit kunnen uitspelen...) Is Fable 3 dan de moeite om te spelen of niet? Heeft het spel zijn charme verloren?

Antoine Le Fanu

Legacy Member
Fable 3 is echt niet zo slecht als iedereen hier beweerd. Het is een redelijk spel, als je gewoon van een casual RPG houd en beetje van fantasy houd is dit een goeie game. Ik ben zelf een Fable-fan en heb Fable 3 toch 2maal uitgespeeld.(1 keer slecht en 1 keer goed)

Zoals veel mensen zeggen is Fable 1 natuurlijk nog altijd de beste maar om Fable 3 volledig af te breken is gewoon verkeerd. Zeker een 7/10 qua gamescore.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan