Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ULTRAnumb zei:ik heb medelijden met degene dat da moet spelen![]()
murder inc zei:Ik heb medelijden met mensen die heel da filmke uitkijken.
omegahealer zei:lol @ the fable 3 hate... Was een degelijke game op de PC en geniet er meer van dan 'fancy' witcher 2 dat rotcontrols heeft...
omegahealer zei:lol @ the fable 3 hate... Was een degelijke game op de PC en geniet er meer van dan 'fancy' witcher 2 dat rotcontrols heeft...
In wa voor ne wereld leefde gij.Skipze zei:The Witcher 2 heeft rotcontrols en Fable 3 niet ofwa?In wa voor ne wereld leefde gij.
Fable 3 = een vand e slechtste console ports dat er is uitgekome laatste jaar. Heb het gespeeld en controls suckt echt de balle, geluid was met bepaalde geluidskaarten ook compleet naar de zak.
Zeggen dat The Witcher 2 slecht is en Fable 3 ophemelijken is gewoon ronduit belachelijk.
heb het net geinstalleerd, maar nog niet gespeeld.