Archief - Legend Of Grimrock.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MassiveD

Legacy Member
NiXiE zei:
inderdaad spinnen...BAH

Vraagje, als je in zo een put valt ga je dan 1 level lager?
Meestal load ik dan mijn laatste save maar gsiteren bne ik 1 keer toch verdergegaan dan en via ene teleport kom je dan op de plaats waar je bent gevallen.
Is dit altijd zo en zijn er secrets en loots te vinden in die "putten"?

In putten vallen is soms zelfs aan te raden om lkkre loot/secrets te verkrijgen :D

en er is altijd een manier om terug boven te geraken

t511413

Legacy Member
lol ik durf toch nie in die putten te springen zkr na al die mobs die ik er heb in laten vallen xD

nixie

Legacy Member
ik ga toch is wa meer in die putten springen :p

Kan ni wachten tot ik thuis ben om dees weer te spelen

VV@rl()rd

Legacy Member
Vanmiddag eindelijk iets over een uur kunnen spelen, tot in niveau 3 geraakt. Zeer goede indruk en kijk sterk uit naar meer :D.
En ja in die putten spring ik ook altijd voor extra mobs(xp) en extra loot te vinden.

kil911ler

Legacy Member
Zijn die spinnen echt zo eng? Ik heb het niet zo voor... spinnen :unsure:

VV@rl()rd

Legacy Member
kil911ler zei:
Zijn die spinnen echt zo eng? Ik heb het niet zo voor... spinnen :unsure:

Spinnen toch nog niet tegengekomen maar:

Toch wel keer verschoten wanneer een muur open schoof met een horde ridders erachter."]

t511413

Legacy Member
man man man hoeveel lvls zijn der wel nie dacht dat ik dat vandaag zkr ging uitspelen :S
en echt balen heb een stukje van die Chitin set niet :S
hoop niet dat daar een mooie bonus set aan vast hing :(

en zit voordurend met te veel gewicht, men tank manneke kan zelfs zen eigen armor nie dragen omdat het te veel weegt :(


kil911ler zei:
Zijn die spinnen echt zo eng? Ik heb het niet zo voor... spinnen :unsure:
spinnen vallen mee gewoon goed dodgen
en niet in putten gooien want ze klimmen er gwn terug uit
het gene wat daar achter komt dat pas :o

VV@rl()rd

Legacy Member
Ik vind toch wel dat sommige zaken in spoiler mag geplaatst worden, dingen zoals t511413 zegt mochten in spoilers staan tbh.

t511413

Legacy Member
staat al tussen spoilers ;) het gene wat em bedoelde
kweet zelfs nie of er echt set bonus is

ma tis echt zo moeilijk om er terug in te komen
zkr als je weet dat je char allemaal overladen staan en je sommige dingen anders liever had gzn
qua char creation :(

hoe zijn jullie settups?
hier

warrior rogue
rogue mage

meer in detail gaan zou wss spoiler zijn van wat niet aan geraden builds te pakken ofzo?
zou graag all mage gaan :d maar cast systeem is niet altijd evident

VV@rl()rd

Legacy Member
Net wat verder gespeeld en niveau 5 bereikt, ik hoop gewoon dat ik niet belangrijk grote secrets mis :p.

t511413

Legacy Member
der zitten wel een paar lastige secrets tussen
heb bijna hele avond bezig gezeten voor 1 secret te kunnen unlocken bha
zot dak wer en dan blijkbaar kon ik het zelfs niet gebruiken :((

Essit

Legacy Member
Zit ondertussen op niveau 12, de meeste secrets gehaald.

Mijn setup is : Warrior Warrior
Rogue Mage.

Al kan je de rogue wel vervangen door een mage denk ik, als je snel bent in het casten lijken 2 mages in het team wel efficienter. Bv 1 mage met ice en de andere met fire (fun en fast killen gegarandeerd). Ik vind mijn rogue met de crossbow gewoon te weinig damage doen, mss als ik het spel nog is speel dat ik dan voor 2 mages ga opteren.

VV@rl()rd

Legacy Member
LWNGC.jpg
http://i.imgur.com/LWNGC.jpg

:unsure:

2rogues/mage+warrior hier. Ik gebruik een rogue voor evasion tanken en dat lukt behoorlijk goed tot nu toe.

Essit

Legacy Member
VV@rl()rd zei:
LWNGC.jpg
http://i.imgur.com/LWNGC.jpg

:unsure:

2rogues/mage+warrior hier. Ik gebruik een rogue voor evasion tanken en dat lukt behoorlijk goed tot nu toe.

Jah, ik denk dat je van een rogue wel goede tank kunt maken, als je al je punten in evasion steekt :) Mijn warriors hebben dan wel goed armor enzo maar echt negatieve evasion dus ze worden vaak geraakt :p

t511413

Legacy Member
lol warlord
zkr je hele team insectoids ? :D

mijn tank gaat gwn niet dood ferm veel armor ver nooit geraakt als het dan is is maar +-7
men dodge tank daar en tegen -.- als je het dodge noemt :P enige wat die goed kan bij mij is items dragen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan