Archief - Legend Of Grimrock.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Essit

Legacy Member
Deze old skool RPG doet een beetje denken aan Dungeon Master en Eye Of The Beholder.

Zeker een aanrader voor wie eens een ander type RPG wil spelen.

Site : Legend of Grimrock

Spel komt overmorgen uit en pre-order gaat via de site :)

Vimes

Legacy Member
Ziet er zeer leuk uit, maar heb momenteel nog genoeg games in backlog :)

[youtube]dzIiXx-8BHc[/youtube]

Nirri

Legacy Member
Ziet er intressant uit :) Mocht ik geld over hebben zou ik het mss nog kope, maar heb al andere dingen op men lijstje staan, dus tzal *cough* *cough* worden

Vimes

Legacy Member
Nirri zei:
Ziet er intressant uit :) Mocht ik geld over hebben zou ik het mss nog kope, maar heb al andere dingen op men lijstje staan, dus tzal *cough* *cough* worden

Is natuurlijk wel een indie dev, moest je game leuk vinden zou ik zeggen koop het toch... Liever dat je niet betaalt vr een grote EA game of zo dan voor dit :p

Essit

Legacy Member
Vimes zei:
Is natuurlijk wel een indie dev, moest je game leuk vinden zou ik zeggen koop het toch... Liever dat je niet betaalt vr een grote EA game of zo dan voor dit :p

Vind ik ook. En dit game is volledig DRM-free. Ik steun liever deze devs dan de geldwolven zoals EA en dergelijke.

thelordofpee

Legacy Member
Ziet er mij wel vree wijs uit :) Ga'k wel eens kopen.

Essit

Legacy Member
Nog wat extra info voor de geintresseerden. Er zouden 13 floors in het spel zitten, maar naarmate je dieper gaat worden de levels groter en de puzzels/combat ook moeilijker.

Er is ook een optie om de auto mapping af te zetten (voor mensen met echt tijd teveel dus :p ).

lowscore

Legacy Member
Ik verwacht dat deze een goede, modernere game binnen het genre gaat worden. Wizardry: Labyrinth of Lost Souls op PS3 deed het niet echt voor mij...

De beste deal is momenteel aankopen via de ontwikkelaar direct. Dezelfde pre-order prijs als op GOG maar je krijgt er de DRM-Free versie én een Steam Key bovenop.

Darius Craven

Legacy Member
Staat op mn wishlist, en zal in huis komen tijdens de summer/winter-sales zoals 90% van mn games op Steam :)

Soeverein

Legacy Member
Ik heb via GoG ge-preordered. Kijk wel uit naar dit spel. Vroeger nooit echt de dungeon crawlers gespeeld, was meer bezig met P&C adventures en isometric RPGs, maar het lijkt me een frisse wind in het huidige game landschap

xantrax

Legacy Member
Ik ook gepreordered, volg dit spel al heel lang en kan niet wachten om te beginnen!

Essit

Legacy Member
Net een paar uur gespeeld, zit op level 3 nu. Het is alvast een leuke game en is eens iets anders. Ik moet er wel bijzeggen, het is geen spel voor ongeduldige personen :) En de combat is niet echt makkelijk.

En ik haat spinnen ... :p

thelordofpee

Legacy Member
[youtube]FimbnToTQNo[/Youtube]

Een Let's Play van een nogal grappige gast :p

kil911ler

Legacy Member
Haha, zalig om die gast bezig te zien/horen :')

Vind het best interessant en het spreekt mij ergens wel aan, mss dat ik deze later ook aanschaf ^^

Soeverein

Legacy Member
Echt zalig spel. 2 avonden gespeeld ondertussen, heel op het gemak om te proberen ieder secret te vinden. Ik heb nu level 3 uitgespeeld, incl een secret dungeon die eigenlijk in level 4 zit. Het vechten wordt op een gegeven moment echt wel moeilijk O_o Ik ga veel sneller moeten kiten als ik nog veel verder wil geraken, zonder na iedere gevecht te moeten backtracken naar een life crystal.

kaneda

Legacy Member
thelordofpee zei:
[youtube]FimbnToTQNo[/Youtube]

Een Let's Play van een nogal grappige gast :p

Die doet me echt denken aan Raj van Big Bang Theory
echt wel funny

nixie

Legacy Member
Essit zei:
Net een paar uur gespeeld, zit op level 3 nu. Het is alvast een leuke game en is eens iets anders. Ik moet er wel bijzeggen, het is geen spel voor ongeduldige personen :) En de combat is niet echt makkelijk.

En ik haat spinnen ... :p

inderdaad spinnen...BAH

Vraagje, als je in zo een put valt ga je dan 1 level lager?
Meestal load ik dan mijn laatste save maar gsiteren bne ik 1 keer toch verdergegaan dan en via ene teleport kom je dan op de plaats waar je bent gevallen.
Is dit altijd zo en zijn er secrets en loots te vinden in die "putten"?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan