Soliddough
Legacy Member
De PR nachtmerrie ff terzijde, want daar wordt genoeg aandacht aan besteed. Nu er mensen daadwerkelijk aan het spelen zijn heb ik toch wel een aantal vraagtekens mbt de release client.
Zo is de eerste vraag; is character creation nog steeds zo gebrekkig als bij beta of waren ze zo slim iets achter de hand te houden?
en
Zijn er nu wel hogere resolutie texture packs beschikbaar en zijn de grafische opties verbeterd?
en
Zijn er ingame nu wel betere armorsets te krijgen, want de progressie die Bioware iedere keer in de filmpjes liet zien is eigenlijk maar altijd vals geweest. Met name de high end droid armors waren om te kotsen.
Zo is de eerste vraag; is character creation nog steeds zo gebrekkig als bij beta of waren ze zo slim iets achter de hand te houden?
en
Zijn er nu wel hogere resolutie texture packs beschikbaar en zijn de grafische opties verbeterd?
en
Zijn er ingame nu wel betere armorsets te krijgen, want de progressie die Bioware iedere keer in de filmpjes liet zien is eigenlijk maar altijd vals geweest. Met name de high end droid armors waren om te kotsen.