Archief - Launch features

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soliddough

Legacy Member
De PR nachtmerrie ff terzijde, want daar wordt genoeg aandacht aan besteed. Nu er mensen daadwerkelijk aan het spelen zijn heb ik toch wel een aantal vraagtekens mbt de release client.

Zo is de eerste vraag; is character creation nog steeds zo gebrekkig als bij beta of waren ze zo slim iets achter de hand te houden?

en

Zijn er nu wel hogere resolutie texture packs beschikbaar en zijn de grafische opties verbeterd?

en

Zijn er ingame nu wel betere armorsets te krijgen, want de progressie die Bioware iedere keer in de filmpjes liet zien is eigenlijk maar altijd vals geweest. Met name de high end droid armors waren om te kotsen.

Soliddough

Legacy Member
Het zijn geen algemene vragen, ze gaan vrij specifiek over de launch features -.-

tb-303

Legacy Member
Soliddough zei:
De PR nachtmerrie ff terzijde, want daar wordt genoeg aandacht aan besteed. Nu er mensen daadwerkelijk aan het spelen zijn heb ik toch wel een aantal vraagtekens mbt de release client.

Zo is de eerste vraag; is character creation nog steeds zo gebrekkig als bij beta of waren ze zo slim iets achter de hand te houden?

en

Zijn er nu wel hogere resolutie texture packs beschikbaar en zijn de grafische opties verbeterd?

en

Zijn er ingame nu wel betere armorsets te krijgen, want de progressie die Bioware iedere keer in de filmpjes liet zien is eigenlijk maar altijd vals geweest. Met name de high end droid armors waren om te kotsen.

Char creation is wat het moet zijn, niet meer en minder!

Geen sprake over "verbetering" graphics, spel is gemaakt om bij bijna iedereen te draaien op aanvaarbare details.

Denk dat je qua armors niet in de zin van een wow of ander kleurlijk fantasy gedoe mag denken, star wars is redelijk neutraal in klueren en outfits , ook in de films.

Ik vind zelf ook dat mijn bounty hunter armors er lelijk uitzien, maar ik zit me daar niet langer dan 2 minuten over op te winden.

In mijn ogen zijn de zaken die jij aanhaald muggezifterij, als je dit spel goed vind ga je daar niet over vallen, en anders zal het afwachten worden op iets dat je meer ligt qua mmo (maar je zal lang moeten wachten op iets dan INHOUDELIJK ook zo goed is).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan