Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kheb van in het begin al gezegd dat de kans erin zat dat we niet aan 8 geraakten, voor ons zijn er ook speciaal vroeger naar huis gekome voor de war maar jah .. that's live eej en niet iedereen speelt graag constant met nieuwe mensen (cfr mercs, clanhoeren, etc.. -doelend op niemand in het bijzonder- :ironic: )Zillode zei:Zillode: wa ne fucking zever! ik ga express bij netrem spelen omda mijn pc kapot is en dan cancellen ze gewoon en willen ze zelfs geen friendly spelen met wa mercs, jezus
gg?
bs!
Macquoy zei:Kheb van in het begin al gezegd dat de kans erin zat dat we niet aan 8 geraakten, voor ons zijn er ook speciaal vroeger naar huis gekome voor de war maar jah .. that's live eej en niet iedereen speelt graag constant met nieuwe mensen (cfr mercs, clanhoeren, etc.. -doelend op niemand in het bijzonder- :ironic![]()
Ik doelde niet op de clanDe_PaTaTtEnBoEr zei:kdenk dat we welgeteld 2 man bijgerecruit hebben en er 2 weg zijn gegaan op die 2 maanden neit slecht om mee te beginnen ofwel?
14 maar geen 15? :doc:Hannibal zei:atm is er alleen plaats voor def soul wij hebben 14 off ofso :|