De_PaTaTtEnBoEr
Legacy Member
Deze maandag is het zover: de (bijna) enige 2 belgische clans die overschieten ontmoeten elkaar: BORG vs kma
In de traditie van antwerp-GBA wille we liefst zoveel mogelijk toeschouwers en rel ;>
Game wordt gespeeld maandag om 9 uur onze tijd maps zijn vidars en mulch_trench
we zulle wel proberen een hltv'tje op te zetten ofzo; meer info volgt nog wel
let the betting begin!
In de traditie van antwerp-GBA wille we liefst zoveel mogelijk toeschouwers en rel ;>
Game wordt gespeeld maandag om 9 uur onze tijd maps zijn vidars en mulch_trench
we zulle wel proberen een hltv'tje op te zetten ofzo; meer info volgt nog wel

let the betting begin!
ad:


)
