dawnzolino
Legacy Member
omg mannekes,
binne een paar maanden spelek op de pc da hieronder staat, ma nu spelek nog op een Pentium3 1 Ghz celeron ,, 256 mb-ram ,, Geforce2 GTS winfast Pro 64mb! en in azzy hebbek gemiddeld 50 fps.
de manne met een pc hoger als 1.5Ghz die da nog drops hebbe die zen echt zielig mannen!

binne een paar maanden spelek op de pc da hieronder staat, ma nu spelek nog op een Pentium3 1 Ghz celeron ,, 256 mb-ram ,, Geforce2 GTS winfast Pro 64mb! en in azzy hebbek gemiddeld 50 fps.
de manne met een pc hoger als 1.5Ghz die da nog drops hebbe die zen echt zielig mannen!

