Archief - lage frames bij aztec

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blaze the 411

Legacy Member
ok ik heb dit probleem vroeger dus nooit gehad en op aztec hebbe ze iets gedaan dat ik er lage frames ging van hebbe (waaarschijnlijk da regen = maar da heb ik verholpe me stopsound op die map telkens te doen maar veel verbeterd da ni ) weet iemand hoe ik da dingen terug kan fixe

system specs 1.2 gig cpu gforce2 mx 400 256 ramgeheuge en da ist zowa

Fraggie

Legacy Member
cl_weather "0"
probeer dat eens & is je pc nog clean? (kwa spyware & virusen)

BeeLz

Legacy Member
mja high fps halen op azzie met die specs is quasi onmogelijk enkel met een zwaar getweakte config maar dat heeft dan ook zen nadelen

Desperadoooo

Legacy Member
3ghz , 512 ddr , 9500 Pro

100 fps


60 fps op bsA

Dus tis nie unlogisch dat gij drops hebt oO

Fr1g0

Legacy Member
Desperadoooo zei:
3ghz , 512 ddr , 9500 Pro

100 fps


60 fps op bsA

Dus tis nie unlogisch dat gij drops hebt oO

HA HA
/me lacht u uit :p
Onderhou u pc eens wa deftig...
En stel uwe boel deftig in ;)

Ik 1 ghz / 128 ddr / geforce 3 ti 200
100 fps op bsA
;)

Finch

Legacy Member
Fr1g0 zei:
HA HA
/me lacht u uit :p
Onderhou u pc eens wa deftig...
En stel uwe boel deftig in ;)

Ik 1 ghz / 128 ddr / geforce 3 ti 200
100 fps op bsA
;)

en dat is op welk OS?

BeeLz

Legacy Member
Fr1g0 zei:
HA HA
/me lacht u uit :p
Onderhou u pc eens wa deftig...
En stel uwe boel deftig in ;)

Ik 1 ghz / 128 ddr / geforce 3 ti 200
100 fps op bsA
;)

bsa tegen ne muur mss niet met meer dan 3 man op u scherm, onmogelijk, zeker door die 128 ddr, zou me al verbazen moest je in 1.5 nog 100fps hebben gehaald ofwel moet het op 400*300 zijn geweest oO

Desperadoooo

Legacy Member
Fr1g0 zei:
HA HA
/me lacht u uit :p
Onderhou u pc eens wa deftig...
En stel uwe boel deftig in ;)

Ik 1 ghz / 128 ddr / geforce 3 ti 200
100 fps op bsA
;)


Nja , als ik in het open sta met paar man in men beeld is het 60 , ik speel trouwens met default config , dus geen blurry dingskes enz
:p


Btw hell no @ uw pcconfig 100 :') , als ge schiet moogt ge blij zijn als ge aan de 50 geraakt ;)

Ble$$ed^

Legacy Member
Ik AMD 1500+ , 512DDR , Gf fx 5600 256 DDR

aztec gemiddeld 80 fps , bsa me veel mannekes en smoke is hard :(

Je kan mss lowere reso proberen of configsettings gl_picmip ofzoiet
kweet et ni meer , tis lang gelede :)

DGEN

Legacy Member
k twijfel nogal aan frigo zn gekakel...
ben nt de enigste zo te zien

ot: fix u es een beter pc :x

Fr1g0

Legacy Member
snik niemand gelooft mij :)
Ik speel op laagste resolutie, heb geen enkel achtergrond programma aan.
Ik heb mijn geforce overclockt komt nu ongeveer overeen met geforce 4 ti 4200.
vscync off

gl_texturemode GL_NEAREST_MIPMAP_NEAREST
gl_picmip 2
gl_playermip 5
gl_max_size 64
en nog paar commands...

High fps models...

En ik format / defrag / clean mijn pc vaak.

*Edit*
Ik heb wel soms schokken enzo...
Kga mij nieuwe pc kopen (AMD Athlon 64Bit 3500+ , Sapphire X800Pro 256MB, 1024 ddr (400 mhz))

Blaze the 411

Legacy Member
ja merci voor jullie help maar ik heb het al

ik heb dus van D3D op OPENGL gezet en toen had ik geen lage frames meer

nitoR

Legacy Member
indien ge zou upgraden kies niet voor ATI aangezien dit drops geeft in cs

OverGunner

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
ja merci voor jullie help maar ik heb het al

ik heb dus van D3D op OPENGL gezet en toen had ik geen lage frames meer
haha wie speelt er nu op d3d. Is echt beetje dom hoor als je met d3d speelt. En zeker op azzie. Ga je massas schokken en je hebt jezelf toch geen slechte graka aangekocht dus waarom met d3d spelen daarvoor al ? OpenGl is massas beter.

dawnzolino

Legacy Member
Desperadoooo zei:
3ghz , 512 ddr , 9500 Pro

100 fps


60 fps op bsA

Dus tis nie unlogisch dat gij drops hebt oO
da ge 60 fps hebt op bsA is door u ram-geheugen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan