Archief - lage frames ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anima

Legacy Member
ik heb nogal lage frames met cod en ik heb een 6800 gt :s ?
doom 3 heeft 2 x tot 3 x meer frames dan cod :s ?

in open ruimtes heb ik in cod ma ronde 20/30 frames ?

Snake

Legacy Member
kijk eens bij uw instellingen of AA of AF nie aanstaat, zet het af als het aanstaat

prozackx

Legacy Member
Anima zei:
ik heb nogal lage frames met cod en ik heb een 6800 gt :s ?
doom 3 heeft 2 x tot 3 x meer frames dan cod :s ?

in open ruimtes heb ik in cod ma ronde 20/30 frames ?
das gene vette

TiM007

Legacy Member
Anima zei:
ik heb nogal lage frames met cod en ik heb een 6800 gt :s ?
doom 3 heeft 2 x tot 3 x meer frames dan cod :s ?

in open ruimtes heb ik in cod ma ronde 20/30 frames ?

welke resolutie ? en zijn u drivers wel up 2 date

Springfield

Legacy Member
com_maxfps 125

sync every frame moet af zijn kunde vinden in je options

Mich

Legacy Member
1. zet aa en af af (indien da aanstaat)
2. neem andere (lees: oudere) drivers
3. typ in console: /com_maxfps 125
4. geeft uw 3d mark score ofzo is

@anima
probeer deze drivers eens. nieuwste zijn niet altijd de beste.

Anima

Legacy Member
sync staat af , heb laatste nieuwe drivers geinstaleert
heb al geprobeert met af en aa af te zetten en speel op 1024 ma nie veel frames haal ik eruit ze

mijn 3dmark03 score was iets rond de 7500 als ik mij nie vergis , het staat ook nie meer op mijn pc :p

the_hittrix

Legacy Member
7500 met 3dmark is maar wijnig voor eene 6800GT :wtf: , met een ati 9800 pro komt ge al aan de 6000 ... en terwijl de x800 pro al aan de 11000+ moet zitten :crazy:
en ge moet zeker nie oudere drivers downloaden zoals Mich_vm zij , want hoe nieuwer de drivers hoe hoger uw fps , zo is het toch met ati en wss ook met nvidia neem ik aan :) , driver problemen kunnen voor komen met de laaste nieuwe games maar zelden met games die al een tijdje uit zijn zoals cod

Featherfoot

Legacy Member
the_hittrix zei:
7500 met 3dmark is maar wijnig voor eene 6800GT :wtf: , met een ati 9800 pro komt ge al aan de 6000 ... en terwijl de x800 pro al aan de 11000+ moet zitten :crazy:
en ge moet zeker nie oudere drivers downloaden zoals Mich_vm zij , want hoe nieuwer de drivers hoe hoger uw fps , zo is het toch met ati en wss ook met nvidia neem ik aan :) , driver problemen kunnen voor komen met de laaste nieuwe games maar zelden met games die al een tijdje uit zijn zoals cod

da van uw drivers klopt nie. De Forceware drivers sucken tenopzichte van de oudere.

the_hittrix

Legacy Member
Featherfoot zei:
da van uw drivers klopt nie. De Forceware drivers sucken tenopzichte van de oudere.
ik ken nie veel van de nvidia drivers , ik heb zelf ook een ati kaart en normaal moeten nieuwere drivers beter zijn , en als da nie zo is dan is het dikke brol imo.
:love: ATI :love:

Featherfoot

Legacy Member
aa = anti aliasing ( haalt zaagtandjes weg)
af = asynchronise frames (laat alle frames perfect gelijk lopen)
van dieje af bennek helemaal nie zeker

Anima

Legacy Member
lijkt mij straf da je me een 9800 pro 6000 punten haalt hoor !
en btw die 11000 punten ? is met een a64 3800+ en zoveel geld ik niet hoor ! ben een student me weinig geld en ik moe alles van mijn pc zelf betalen !

amdr

Legacy Member
Af is Antostropic filtering ofzo, das gewoon dat da in de verte ni wazig word :)

the_hittrix

Legacy Member
Anima zei:
lijkt mij straf da je me een 9800 pro 6000 punten haalt hoor !
en btw die 11000 punten ? is met een a64 3800+ en zoveel geld ik niet hoor ! ben een student me weinig geld en ik moe alles van mijn pc zelf betalen !
met mijne 9800 pro zit ge standaart in de 5800+ en ik heb hem lichtjes overclocked dan haal je met gemaak 6000 punten (simpel met atitool). ik ken er nog die hune 9800 pro nog veel hoger hebben staan : sapphire r9800 pro 128mb with r360 core@455/385@xt bios, 19 k 3dmark01', 7504 3dmark03'

en het zal nie veel veel uitmaken als je een a64 3200+ of 3800+ hebt ...
want die met zen 7500 punten heeft ook maar een 2600+ athlon

Anima

Legacy Member
euhm da maakt heel veel uit hoor wat je voor processor hebt !

maja zal es moete checke wa er dan scheelt he als dan zo laag is ?

Mich

Legacy Member
Blaze the 411 zei:
En hoe kunt ge die AA en AF uit en aan schakele??
bij configuratiescherm-> beeldscherm -> instellingen-> geavanceerd
daar staat da ergens bij die opties

@the hittrix
nieuwe drivers zijn NIET altijd beter
voorbeeld
45.23 drivers bij cod: perfect, stabiel, geen fpsdrops
5x.xx framedrops, onzichtbare textures :wtf:

da geldt dus niet bij iedereen hé, imo zijn de detonators nog altijd de beste drivers

the_hittrix

Legacy Member
ja maar ik heb ati en daar zijn de nieuwere drivers wel beter in , da merk ik wel aan men fps bij meerdere games
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan