Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das gene vetteAnima zei:ik heb nogal lage frames met cod en ik heb een 6800 gt?
doom 3 heeft 2 x tot 3 x meer frames dan cod?
in open ruimtes heb ik in cod ma ronde 20/30 frames ?
Anima zei:ik heb nogal lage frames met cod en ik heb een 6800 gt?
doom 3 heeft 2 x tot 3 x meer frames dan cod?
in open ruimtes heb ik in cod ma ronde 20/30 frames ?
, met een ati 9800 pro komt ge al aan de 6000 ... en terwijl de x800 pro al aan de 11000+ moet zitten
, driver problemen kunnen voor komen met de laaste nieuwe games maar zelden met games die al een tijdje uit zijn zoals codthe_hittrix zei:7500 met 3dmark is maar wijnig voor eene 6800GT, met een ati 9800 pro komt ge al aan de 6000 ... en terwijl de x800 pro al aan de 11000+ moet zitten
![]()
en ge moet zeker nie oudere drivers downloaden zoals Mich_vm zij , want hoe nieuwer de drivers hoe hoger uw fps , zo is het toch met ati en wss ook met nvidia neem ik aan, driver problemen kunnen voor komen met de laaste nieuwe games maar zelden met games die al een tijdje uit zijn zoals cod
ik ken nie veel van de nvidia drivers , ik heb zelf ook een ati kaart en normaal moeten nieuwere drivers beter zijn , en als da nie zo is dan is het dikke brol imo.Featherfoot zei:da van uw drivers klopt nie. De Forceware drivers sucken tenopzichte van de oudere.
ATI 
met mijne 9800 pro zit ge standaart in de 5800+ en ik heb hem lichtjes overclocked dan haal je met gemaak 6000 punten (simpel met atitool). ik ken er nog die hune 9800 pro nog veel hoger hebben staan : sapphire r9800 pro 128mb with r360 core@455/385@xt bios, 19 k 3dmark01', 7504 3dmark03'Anima zei:lijkt mij straf da je me een 9800 pro 6000 punten haalt hoor !
en btw die 11000 punten ? is met een a64 3800+ en zoveel geld ik niet hoor ! ben een student me weinig geld en ik moe alles van mijn pc zelf betalen !
bij configuratiescherm-> beeldscherm -> instellingen-> geavanceerdBlaze the 411 zei:En hoe kunt ge die AA en AF uit en aan schakele??