Archief - keeper trainers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cepero

Legacy Member
De meesten hier onder ons hebben 1 keeper assistent en max 9 coach assistenten.
Die éne keeper assistent, dient die dan gewoon voor de vorm te verbeteren van uw keeper of nog een ander nut?

En als ik nu keepers zou beginnen trainen, wat is dan het beste dat ik kan doen? zoveel mogelijk keeper trainers en géén assistent coaches meer? We geraken er hier opt werk niet uit met dit onderwerp, seffes ist ambras onder ons collegas voor het "gelijk" :D

thx guys :)

TRC

Legacy Member
cepero zei:
De meesten hier onder ons hebben 1 keeper assistent en max 9 coach assistenten.
Die éne keeper assistent, dient die dan gewoon voor de vorm te verbeteren van uw keeper of nog een ander nut?

En als ik nu keepers zou beginnen trainen, wat is dan het beste dat ik kan doen? zoveel mogelijk keeper trainers en géén assistent coaches meer? We geraken er hier opt werk niet uit met dit onderwerp, seffes ist ambras onder ons collegas voor het "gelijk" :D

thx guys :)
Sommige nemen 1 gewone en 9 keeper assistenten, maar ik denk dat er meer 2-8 verdeling nemen. Ikzelf heb 3-7 omdat men vorm van men andere spelers anders te slecht is.

killblok

Legacy Member
ikzelf heb een 2-8 verdeling en dit werkt naar behoren vind ik.

Marginale

Legacy Member
Toen ik nog keepers trainde had ik 9 keepertrainers en 1 assistent trainer

Ether

Legacy Member
3 keeper trainers en 7 assistent coaches ist vo de moment :)

Over de vorm van men keeper maggek dan ook nie klagen :p Volgend seizoen mss verhouding 2-8 nemen


En zouden jullie nie beter werken? :p
Wa doej van werk?

rpg_gamer

Legacy Member
cepero zei:
De meesten hier onder ons hebben 1 keeper assistent en max 9 coach assistenten.
Die éne keeper assistent, dient die dan gewoon voor de vorm te verbeteren van uw keeper of nog een ander nut?

En als ik nu keepers zou beginnen trainen, wat is dan het beste dat ik kan doen? zoveel mogelijk keeper trainers en géén assistent coaches meer? We geraken er hier opt werk niet uit met dit onderwerp, seffes ist ambras onder ons collegas voor het "gelijk" :D

thx guys :)

Ik zit in de federatie goalkeeping trainers misschien ook joinen als je keepers traint. Daar kan je veel info vinden.
Op het forum wordt aangeraden 9 keeper trainers en 1 assistent trainer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan