cepero
Legacy Member
De meesten hier onder ons hebben 1 keeper assistent en max 9 coach assistenten.
Die éne keeper assistent, dient die dan gewoon voor de vorm te verbeteren van uw keeper of nog een ander nut?
En als ik nu keepers zou beginnen trainen, wat is dan het beste dat ik kan doen? zoveel mogelijk keeper trainers en géén assistent coaches meer? We geraken er hier opt werk niet uit met dit onderwerp, seffes ist ambras onder ons collegas voor het "gelijk"
thx guys
Die éne keeper assistent, dient die dan gewoon voor de vorm te verbeteren van uw keeper of nog een ander nut?
En als ik nu keepers zou beginnen trainen, wat is dan het beste dat ik kan doen? zoveel mogelijk keeper trainers en géén assistent coaches meer? We geraken er hier opt werk niet uit met dit onderwerp, seffes ist ambras onder ons collegas voor het "gelijk"
thx guys

ad:
Volgend seizoen mss verhouding 2-8 nemen