SideShow
Legacy Member
Sommige zeggen dat het een stuk verschil maakt, andere zeggen dat het juist niks uitmaakt, en anderen zeggen dat ze liever met de catalysts spelen....
Wat heb jij ervaren ermee?
Mijn ervaring nu in ut04: beeld net gelijk iets vloeiender (online: fps was en is nu ook constant 84, dus aan het aantal fps ligt het niet), maar soms onverklaarbare lagstoten
Wat heb jij ervaren ermee?

Mijn ervaring nu in ut04: beeld net gelijk iets vloeiender (online: fps was en is nu ook constant 84, dus aan het aantal fps ligt het niet), maar soms onverklaarbare lagstoten

Er zijn gewoon wa settings en tweaks aan toegevoegd, radlinker en wa stuff in D3D.

