Archief - Jouw ervaring met Omega drivers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SideShow

Legacy Member
Sommige zeggen dat het een stuk verschil maakt, andere zeggen dat het juist niks uitmaakt, en anderen zeggen dat ze liever met de catalysts spelen....

Wat heb jij ervaren ermee? :p

Mijn ervaring nu in ut04: beeld net gelijk iets vloeiender (online: fps was en is nu ook constant 84, dus aan het aantal fps ligt het niet), maar soms onverklaarbare lagstoten :wtf:

SpArdA

Legacy Member
De omega drivers zijn ook maar gebaseerd op de originele drivers (zelfde code), dus ge moet nie denken da ge daardoor op magische wijze veel meer fps mee gaat krijgen ofzo. :) Er zijn gewoon wa settings en tweaks aan toegevoegd, radlinker en wa stuff in D3D.

Ik gebruik liever de originele 4.9, en dan zelf de settings aanpassen met deze guide .
Da geeft bij mij het beste resultaat.

Online fps is altijd max 85, mss kwamen die lagstoten door packetloss ofzo?
Heb nog niemand horen klagen van slowdown door omega, was bij mij toch nie het geval.

Lag

Legacy Member
ik gebruik DNA drivers, maar veel verschil is er ni te merken eigenlijk...

n0sTRa

Legacy Member
vroeger in 2003 gebruikte ik de omega drivers, nu dak niemeer of amper game gebuik ik de laatste nvidia drivers. khad ongeveer in 2003 10fps meer

AvAtArKe

Legacy Member
kvin de omega drivers een tikkeltje beter
gene vette
maar net iets beter 8)

DaV!DoF

Legacy Member
Voorkeur gaat voor omega. Meer cotumizeerbaar <== wat dat dat ook mag zijn... ik denk wel dat ge het begrijpt. Idd niet op magishe wijze meer frames... alhoewel... ik denk wel dat ik hier en daar op stress momenten der iets meer uihaal. (niet meer als 5 fps zenne) + Ge kunt ook van die ruige grafieken actieveren... ziet er wel lekker 1337 en pro uit :)

In ieder geval downloaden da omega gedoe :p

SpArdA

Legacy Member
Voor de 4.9 zou ik toch de gewone catalyst nemen, want bij die omega-versie daarvan kunt ge zelf uw d3d settings niemer instellen (tabblad is weg).
Ik tweak nog altijd alles liever zelf, en de catalyst is daarvoor "customizeerbaar" genoeg. ;)

$!t_n_DucK

Legacy Member
omega drivers zorgen bij mij voor een vage niet leesbare letters in het server menu
en met de nvidia drivers kunde ook genoeg aanpassingen doen voor een goede preformance

GIdenJoe

Legacy Member
$!t_n_DucK zei:
omega drivers zorgen bij mij voor een vage niet leesbare letters in het server menu

Uw mipmapsettings staan waarschijnlijk teveel naar prestatie ipv kwaliteit.

DaV!DoF

Legacy Member
idd... kheb da ook eens gehad.

In ieder geval ik blijf er bij;

-Kheb de laatste van Nvidia
-Kheb de laatste van Omega

-Omega meer opties (ook meer dat ge kunt verknoeien) maar dat betekent dus dat ge moet WETEN wat dat ge aan het veranderen zijt, en geen woorden al ratelent naar buiten smijten zonder te weten wat het is.

-Nvivia Ge kunt er steeds minder en minder mee aanpassen.

wiii hoe meer opties hoe beter :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan