Carrotman
Legacy Member
jaja springtaalSpringfield zei:1) ik wil geen captain worden en heb dat hier nooit gezegd dat ik dit wil dus stfu
2) captain zijn = noobs die u toevoegen @ msn en vragen zijde gij team be s&d cap? zoja is er nog plaats en al die zever en daarbij ik heb daarvoor te weining tijd om cap te spelen
3) dfb is de beste keus![]()



ad:
Hoe dan ook, ik moet je vréé bedanken voor al de energie die je in de community hebt gestopt. Je hebt mss voor uzelf weinig bewezen fzo, maar op onze servers deed je dit imo wel

