Archief - It s time...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DesorteD

Legacy Member
...voor mij om met CoD te stoppen.
De reden dat ik stop is omdat we met fnatic niet naar milan gaan en er dus geen doel meer is om nog voor te spelen. Twordt ff tijd om terug te beginnen leven want met herexamens is er de laatste maanden niet veel van gekomen.

anyway T is niet de bedoeling van hier ne lange afscheidsbrief te gaan schrijven etc. Ik doe dit omdat ik captain was van team belgium, en ik dat vanaf dit moment dus niet meer ben.
Bij mijn weten is er nog niets aangekondigt over de nations cup & is er nog tijd genoeg om een nieuwe captain aan te duiden.
Wie deze persoon ook mag zijn: ik wens hem veel geluk.

Kheb mij imo nooit echt kunnen bewijzen in CoD, enerzijds door gebrek aan motivatie om veel tijd te steken in dit kut spel, anderzijds door de gaten(examens) in mijn CoD "carriere", waardoor ik telkens terugviel qua "skil". Hoewel ik voel dat ik niet veel bereikt heb, heb ik toch een fijne tijd gehad in de CoD community: fnatic, de telenet crew & CLW. thx dudes :x


Anyway DesorteD signing off.

Co-

Legacy Member
bb dude :s

edit: i shall have my revenge with scheerschuim some day!

vyeate

Legacy Member
hf

en zoals al gezegd werd,we zullen u wel terug zien in COD4:Vyeate revenge :unsure: :unsure:

MeMento-DFB

Legacy Member
Desje @ CLW was ownage, owja als ge nog ergens weggaat roept mij der maar bij want ik ga mee! :D
Fiejesje mit ons Dezzje!
muhahahaha

F0x

Legacy Member
fraggen op telenet zal nooit meer hetzelfde zijn dezz :sad:

anyway, respect man, ge waart al vanaf ik de eerste dag cod speelde mijn voorbeeld... :niceone:

spijtig genoeg ben ik nooit geworden wat gij zijt ma kom

(/slijmmode)

hf & gl
we zullen je missen

(anyway, op 25 october speel ik mijn laatste war... daarna ist ook voor mij gedaan met mijn 1ste shooter)

c ya dezzz
F0x

Blaze the 411

Legacy Member
ik heb je nooit echt gekend of met je gespeeld :sad:


butt you were an hounarary soldier now go and find peace (and booze and woman :p ) anyways gl and hf we shall not forget you



ah nu zonder hem ga ik is owne op pub van telenet :D

Davion

Legacy Member
:(

Vind het wel spijtig, ge zijt nen toffe kerel DeS...
Ik hoop da ge af en toe toch nog es terugkomt voor de fun...

*pink een traantje weg*

*snuift in zakdoek(zeer hard)*

:'(

Maar gl & hf in u leven ;)

Thobes

Legacy Member
Bubaaaai:(

Jammer dat er zo ne goeie speler weggaat...

Maja, tege uw zin moeje da spel ook ni spelen

gl, hf :woohoo:

ma kom wel nog es mee pubben e :cool:

scel

Legacy Member
F0x zei:
fraggen op telenet zal nooit meer hetzelfde zijn dezz :sad:

anyway, respect man, ge waart al vanaf ik de eerste dag cod speelde mijn voorbeeld... :niceone:

spijtig genoeg ben ik nooit geworden wat gij zijt ma kom

(/slijmmode)

hf & gl
we zullen je missen

(anyway, op 25 october speel ik mijn laatste war... daarna ist ook voor mij gedaan met mijn 1ste shooter)

c ya dezzz
F0x

je neus is bruin :wtf:

plan je dat helemaal in ofzo



neway, hf enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan