Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tot volgend jaar in leuvenV3t3r@n zei:wel ja, ik zal je missen Deske,
Mss edde nu wa meer tijd om in men zusje te stekke, zodat
die wa minder zaagt tegen mij.
Moe zeggen, gewas er altijd voor onsen hopelijk blijfde daar ook
voor ons, twas altijd dikke fun :>
Dank je wel papa Deske :>

V3t3r@n zei:Mss edde nu wa meer tijd om in men zusje te stekke, zodat
die wa minder zaagt tegen mij.




Carrotman zei:LOL, bijna iedereen overdrijft hier zo erg..?
Kheb aan des de laatste maand misschien maar ene keer gezien op de servers, of hij der nu ni is of wel, da blijft tzelfde.
HF


maXx zei:New BE captain signing in
desorted, gg
btw, ge zijt wel een vetzakske e, gelukkig da de helft da ier ni snapt![]()

op 26 oktober komt GTAscel zei:je neus is bruin![]()
plan je dat helemaal in ofzo
neway, hf enzo
A uit, dan gaak terug enkele maanden consolegamen... :ironic: (tot HL² natuurlijk)F0x zei:op 26 oktober komt GTAA uit, dan gaak terug enkele maanden consolegamen... :ironic: (tot HL² natuurlijk)
new captain... mss moet iedereen da echt wil zich kandidaat stellen
mss is aan tim vragen?? die is tdm-cap. dan moe hij mor iemand kiezen
(of desnoods een poll)
A
ma HL² kopek nie 
als nie veel op pub speelt wilt het zeggen dat je helemaal geen cod speelt?Carrotman zei:LOL, bijna iedereen overdrijft hier zo erg..?
Kheb aan des de laatste maand misschien maar ene keer gezien op de servers, of hij der nu ni is of wel, da blijft tzelfde.
HF
n1