Archief - It s time...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V3t3r@n

Legacy Member
wel ja, ik zal je missen Deske,

Mss edde nu wa meer tijd om in men zusje te stekke, zodat
die wa minder zaagt tegen mij.

Moe zeggen, gewas er altijd voor ons :p en hopelijk blijfde daar ook
voor ons, twas altijd dikke fun :>

Dank je wel papa Deske :>

Wazzie

Legacy Member
cu des
(misschien zie ik je terug spelen in TF:S? , wat volg je nu alweer btw? )

V3t3r@n

Legacy Member
V3t3r@n zei:
wel ja, ik zal je missen Deske,

Mss edde nu wa meer tijd om in men zusje te stekke, zodat
die wa minder zaagt tegen mij.

Moe zeggen, gewas er altijd voor ons :p en hopelijk blijfde daar ook
voor ons, twas altijd dikke fun :>

Dank je wel papa Deske :>
tot volgend jaar in leuven :D

amdr

Legacy Member
Nuja, ge kunt ni echt "goe" worre in dees spel tbh :x Tis sjans maar dan ook weer gene sjaans :p
Nuja, ge waart ni slecht : >

Alle hens aan dek!

*HittriX*

Legacy Member
yo des , ik ben er zeker van dat ge een goede captain voor team be was , spijtig dat ge nu stopt .
take care :)

Carrotman

Legacy Member
LOL, bijna iedereen overdrijft hier zo erg..?
Kheb aan des de laatste maand misschien maar ene keer gezien op de servers, of hij der nu ni is of wel, da blijft tzelfde.

HF

MAXXUR

Legacy Member
New BE captain signing in :p

desorted, gg
btw, ge zijt wel een vetzakske e, gelukkig da de helft da ier ni snapt :crazy:

V3t3r@n

Legacy Member
Carrotman zei:
LOL, bijna iedereen overdrijft hier zo erg..?
Kheb aan des de laatste maand misschien maar ene keer gezien op de servers, of hij der nu ni is of wel, da blijft tzelfde.

HF

da komt om dat em undercover was! :s

:woohoo:

Tr!ckY*

Legacy Member
maXx zei:
New BE captain signing in :p

desorted, gg
btw, ge zijt wel een vetzakske e, gelukkig da de helft da ier ni snapt :crazy:


wie zat er altijd te frette op ts ? :eek:

F0x

Legacy Member
scel zei:
je neus is bruin :wtf:

plan je dat helemaal in ofzo



neway, hf enzo
op 26 oktober komt GTA:SA uit, dan gaak terug enkele maanden consolegamen... :ironic: (tot HL² natuurlijk)

new captain... mss moet iedereen da echt wil zich kandidaat stellen

mss is aan tim vragen?? die is tdm-cap. dan moe hij mor iemand kiezen
(of desnoods een poll)

vyeate

Legacy Member
F0x zei:
op 26 oktober komt GTA:SA uit, dan gaak terug enkele maanden consolegamen... :ironic: (tot HL² natuurlijk)

new captain... mss moet iedereen da echt wil zich kandidaat stellen

mss is aan tim vragen?? die is tdm-cap. dan moe hij mor iemand kiezen
(of desnoods een poll)

GTA:SA :love: ma HL² kopek nie :tongue:

DaJackal

Legacy Member
spijtig maar khad het wel verwacht aangezien ge al een eerder slechte kritiek over het spel gaf etc..

cu in (what game) ? :)

DaJackal

Legacy Member
Carrotman zei:
LOL, bijna iedereen overdrijft hier zo erg..?
Kheb aan des de laatste maand misschien maar ene keer gezien op de servers, of hij der nu ni is of wel, da blijft tzelfde.

HF
als nie veel op pub speelt wilt het zeggen dat je helemaal geen cod speelt?
:unsure: n1

TX.Conn

Legacy Member
Het ga je goed Des,...
gg
hopelijk zien we u nog es terug op ne server.

[FD-NL]PasMaNNi

Legacy Member
gl verders desorted ;) we zien elkaar vast nog wel weer op onze 3e shooter :P welke dat ook mogen zijn =]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan