Archief - iRacing Movie Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spoon

Legacy Member
2 vraagjes joeri

ik heb ook een adobe element gebruikt maar mijn kwaliteit is een pak minder dan bij jou
welke invoeg settings pak jij? en welke settings pak jij als output?

hier mijn highlights van watkins
zelfs op 1080i is de kwaliteit laag :(

straks een kijken of ik het beter krijg, maar denk dat ik de foute instelling heb gekozen om de media te importeren

[youtube]r9zO2tx4d4Y&hd=1[/youtube]

Scifo

Legacy Member
Ow Yeah op 17 sec kom ik in beeld :love:

Damn man hoe maken jullie zo'n hoogstaande filmkes, kwil dat ook kunnen :p

spoon

Legacy Member
gekomt er nog een paar keer sporadisch voorbij
je had een veel te saaie race :p

heel veel tijd insteken
heb in dit filmke vooral veel bij geleerd over de TV cams

Scifo

Legacy Member
ja op 4.54 ^^ Maar zijn dat de eerste 2 laps ofzo? Kan me niet herinneren dat het veld zo dicht bijeen lag.

spoon

Legacy Member
ja da kan best zijn

de rest is een samenvatting van de eerste 8 ronden ofzo

TX.Conn

Legacy Member
spoon zei:
2 vraagjes joeri

ik heb ook een adobe element gebruikt maar mijn kwaliteit is een pak minder dan bij jou
welke invoeg settings pak jij? en welke settings pak jij als output?

Schoon film'ke :).

Heb de tutorial van "stabiz" eens doornomen (lange tijd geleden): Q and A about getting replays on Youtube... en zijn settings heb ik overgenomen:
Export Settings.

"Average Video Bitrate [Kbps]" heb ik op "7000" staan.

Hij heeft het ook in zijn post vermeld, zijn video's van 4 à 5min is slechts +- 150mb tot 170mb groot. Terwijl mijn video's van 3min al zo groot zijn.
Waarschijnlijk enkele settings die nog verkeerd staan bij mij.

Mijn beeld kwaliteit is goed, maar vind "stabiz" zijn beeld kwaliteit nog altijd beter... dunno aan wat het ligt :).

@ Ief idd veel tijd insteken, dan krijgde zoiets als resultaat :).

spoon

Legacy Member
ik heb ondertussen het probleem gevonden
volgende keer beter, probleem is dat men project corrupt is
en heb wat opzoek werk gedaan voor youtube altijd uw film size zo groot mogelijk maken (ni meer als 2GB)

en beste zou zelf zijn om eerst uw filmke ongecomprimeerd te renderen om het dan met quicktime pro om te zetten voor youtube
maar daar ga ik me niet met bezig houden

denk dat ik eens een filmke van men snelte ronde ga maken op Road america

TX.Conn

Legacy Member
[youtube]bURV-EmO-H0&list=UUhDeGJcgtofjerIvPkafc9A&index=1&feature=plcp[/youtube]

spoon

Legacy Member
had het al op IR forum gezien
1ste stand punt vind ik eigenlijk niet zo veel aan, voor de rest top

TX.Conn

Legacy Member
Wat aan't experimenteren met verschillende video-editing settings.

[youtube]rXKDhEnJ8UE&list=UUhDeGJcgtofjerIvPkafc9A&index=1&feature=plcp[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan