spoon
Legacy Member
2 vraagjes joeri
ik heb ook een adobe element gebruikt maar mijn kwaliteit is een pak minder dan bij jou
welke invoeg settings pak jij? en welke settings pak jij als output?
hier mijn highlights van watkins
zelfs op 1080i is de kwaliteit laag
straks een kijken of ik het beter krijg, maar denk dat ik de foute instelling heb gekozen om de media te importeren
[youtube]r9zO2tx4d4Y&hd=1[/youtube]
ik heb ook een adobe element gebruikt maar mijn kwaliteit is een pak minder dan bij jou
welke invoeg settings pak jij? en welke settings pak jij als output?
hier mijn highlights van watkins
zelfs op 1080i is de kwaliteit laag

straks een kijken of ik het beter krijg, maar denk dat ik de foute instelling heb gekozen om de media te importeren
[youtube]r9zO2tx4d4Y&hd=1[/youtube]


.