TX.Conn
Legacy Member
Naar aanleiding van dit:
Is het mss wel gepast om een aparte thread te openen voor de iRacing filmke's... speciaal edited movie's, losse shots, grappige momenten en dergelijke kunnen in deze topic gepost worden.
Laat uw mede-racers maar genieten zou ik zeggen
.
passero zei:Kga mij ook eens wagen aan het maken van filmkes. Heb het vroeger al geprobeerd maar toen nooit speciale effecten in gestoken.
Zal morgen ofzo eens een probeersel posten![]()
TX.Conn zei:Haha lol... heb me eens bezig gehouden met ctrl+F12 en de "meute" volgt. Sebiet moet er nog een nieuwe topic worden geopend voor de iRacing filmke's
.
Is altijd wel cool als iedereen filmke's post, zien we nog es wat iedereen zoals aan het doen is/meegemaakt heeft.
passero zei:Is misschien nog zo geen slecht idee![]()
Kan wel leuk worden als er nu toch meerdere mensen filmkes maken....
Is het mss wel gepast om een aparte thread te openen voor de iRacing filmke's... speciaal edited movie's, losse shots, grappige momenten en dergelijke kunnen in deze topic gepost worden.
Laat uw mede-racers maar genieten zou ik zeggen
.
. Sebiet moet er nog een nieuwe topic worden geopend voor de iRacing filmke's 


.