CurrY
Legacy Member
Dust14 zei:Ahja daarmee dat er maar 1 Z uit die Open Bracket komt, enigste OP race hier is en blijft T ze (zie MKP)
En andere mensen hoor ik dan weer zeggen dat P OP is

All in the eye of the beholder zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dust14 zei:Ahja daarmee dat er maar 1 Z uit die Open Bracket komt, enigste OP race hier is en blijft T ze (zie MKP)

CurrY zei:En andere mensen hoor ik dan weer zeggen dat P OP is
All in the eye of the beholder zeker?
willonic zei:MC gaat casten, MC gaat casten, MC gaat casten.
Raaf zei:Langs de andere kant... Terran met een groot voordeel kan zerg zo moeilijk head on bevechten :|
wireke zei:[IPL 4]Nestea vs Squirtle - Video of Nestea as he starts having technical problems but is unable to pause. : starcraft
Dit is zo pijnlijk om te zien :/ Oprecht medelijden met Nestea :/
, verlies je snel wat tijd door toch!eQu zei:Efkes Muis en Tobo herinpluggen of veranderen en weer in game gaan, verlies je snel wat tijd door toch!
Eigenlijk moesten ze een restart gedaan hebben.