Archief - IPL Las Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

willonic

Legacy Member
IGNProLeague

Ge merkt duidelijk het verschil qua presentatie met andere soorten toernooien. Zeker als ge MLG's gewoon zijt...

Veel mensen hebben problemen met de stream op IPL zelf, dus bijgevoegde link is rechtstreekse url naar de stream.

DaTa

Legacy Member
Qua casters valt het toch wat tegen vind ik, HD en Painuser vind ik echt ni goed.

Raaf

Legacy Member
Pff... Zo slecht zijn ze dan ook weer niet. Ik vind dat er wat overdreven wordt.

DaTa

Legacy Member
Khad liever Doa en Khaldor op main stage gezien, nuja dAppolo vind ik wel goed :).

willonic

Legacy Member
Appolo, had ik maar de kennis en de vlotte tong die hij heeft... :(

pnik

Legacy Member
Hoe verbazend dat er enkel Koreanen uit de open bracket zijn geraakt. Jammer dat HuK het net niet heeft gehaald :( EXTRA VERRASSING: idra die atm 0-2 sta in zijn group.

Daarnaast; 't is atm ook The Party in Nederland voor de geïnteresseerden :unsure: iet veel deelnemers aan SC II toernooi heb ik den indruk (grootste namen zijn Orly, PoYo, sushi, Pixel)... Eerste prijs is € 500 cash + Gigabyte GA-X79-UD7

wireke

Legacy Member
pnik zei:
Hoe verbazend dat er enkel Koreanen uit de open bracket zijn geraakt. Jammer dat HuK het net niet heeft gehaald :( EXTRA VERRASSING: idra die atm 0-2 sta in zijn group.

Daarnaast; 't is atm ook The Party in Nederland voor de geïnteresseerden :unsure: iet veel deelnemers aan SC II toernooi heb ik den indruk (grootste namen zijn Orly, PoYo, sushi, Pixel)... Eerste prijs is € 500 cash + Gigabyte GA-X79-UD7

Gogo sushi! :love: Finale daar zal wel Orly - PoYo zijn.

ontopic: Goeie run van huk & sase. Illusion & vooral Scarlett zijn de upsets van het tornooi! Ik zie geen enkele foreigner uit zijn pool geraken trouwens. Stephano hééél mss

jerre555

Legacy Member
Scarlett is er al uit,
Maar ik keek heel op om white-ra eens weer goed te zien spelen, hij staat nu 0-2 ma telkens een vrij close call, Altijd super goeie beslissingen om het dan weer omzeep te halen met een slechte zet (overcomitten bij die spine crawlers bijv.) Echt jammer.

Ik hoop dat hij in de finale komt en nu zijn score naar 3-2 of 4-2 brengt.

Anders ja, waarschijnlijk MKP, Nestea, Bomber. weer allemaal koreanen. Stephano heeft ook wel nog een goede kans, o so close met MKP, die had het kunnen winnen.

magaries

Legacy Member
HAHA ziede wel, 7gate robo is the way to go! Ik zei het toch ;)

Dust14

Legacy Member
pnik zei:
Nah daar ligt da ni aan, Z is gwn OP yo
Ahja daarmee dat er maar 1 Z uit die Open Bracket komt, enigste OP race hier is en blijft T ze (zie MKP)

Furywitch

Legacy Member
derp terran OP, cuz koreans own with terran.

Probeer zelf eerst terran te spele voor dat je onzin over "OP races" begint uit te kramen aub. Spel is redelijk goed balanced atm.

pnik

Legacy Member
Dust14 zei:
Ahja daarmee dat er maar 1 Z uit die Open Bracket komt, enigste OP race hier is en blijft T ze (zie MKP)

Pssst... Hey, pssst... Da was sarcasme. :)
T is wel enorm vertegenwoordigd op IPL, maar de beste Koreaanse spelers spelen dan ook wel T.

OT: g1 van nestea vs ganzi lol, depot, rax en bunker in nestea z'n main... Held.

wireke

Legacy Member
Die scarlett is geboren als een jongen.

Daarom dat die games kan winnen van koreanen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan