Archief - inputs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Festje

Legacy Member
L3ThaL zei:
mx310 die al wa afgesleten is vanonder :P
Bureau \o/
<o/
Lethal das nu precies de reden waarom da ge een deftig muis matteke moet hebben se ;) : You just need to clean the four nylon pads regularly with a damp cloth but nothing abrasive, which might scratch them. As soon as pads are dirty or scratched, the mouse loses a lot in precision and comfort.
btw : MX300, Everglide Optical (ne ferme lap), Logitech "elite" keyboard

Centurion

Legacy Member
* MS IntelliMouse 4.0 of 3.0 + mouseskates
* fUnc sUrface 1030
* 5j oud keyboard van cherry ofzo

vind beide muizen even goed en ben ze gelijk allebei gewend geraakt door wisselen tussen laptop en pc ...

pw2001

Legacy Member
m$ intellipoint
nen cursusblok voor deronder
en tklavier van mijn laptop

botchla

Legacy Member
> Logitech® Pilot® Optical Mouse > all
(sinds mn scrollmuizeke kapot is, simpele optische muis me scroll en 2 buttons ^^)

> everglide (giganta ofzo peisk)
> logitech deluxe i-net kb

Bain

Legacy Member
botchla zei:
> Logitech® Pilot® Optical Mouse > all

true :)
die ligge supergoe in de hand vinnek

ikke heb
- mx500
- een superdeluxe muismatje van revelcell :p me silicone spray en teflon voetjes, ge kunt u muis voortblazen daarop :p
- keyboard van witte produkte me megaveel nutteloze extra knopjes en ne scroll

JuMPstYlE`

Legacy Member
* microsoft optical wheel mouse (cord)
* aldi keyboard (van bij die wireless dinge)
* muismat = tafel ofwel plank belegd me egale melamine of laminaat

Physixius

Legacy Member
* logitech mx510
* func ruwe kant
* logitech multimedia keyboard black

BlaDe

Legacy Member
intelli 3.0
rood stoffen muismatteke, fking ownz
MS inet keyboard of iet dergelijks

Lag

Legacy Member
* razer viper 1000
* rubberen tweety muismat (zo´n verzwaarde :p)
* samsung el_cheapo keyboard (enige keyboard dak tot nu toe tegengekomen bent da ni uw pc laat piepen als ge meer dan 3 knoppen tegelijk induwt ;))

edit: keyboard is samsung ergonomics, ni dat er iets ergonomisch aan is ofzo maarja...

Mono

Legacy Member
logitech mx 300 ( met draad dus ^^ )
1 func 1030
1 keyboard van microsoft, dunno wat voor 1 iets goekoop ^-

Cranox

Legacy Member
MX 510 , geen muismatje ( ondergrond van buro ) keyb is al 4 jaar oud , was nen deftige noname

AFK---Loser---AFKNC

Legacy Member
MX500 (tot voor kort MX700)
QPad (tot voor kort bureau)
Logitech cordless keyboard (allang :p )

-=|)eU$=-

Legacy Member
ik denk dat de fatpad niet meer leverbaar is , correct me if im wrong ;p

DT-

Legacy Member
Logitech Mouseman Dual Optical (wordt niet meer gemaakt)
Func 1030 (ruwe kant, zwarte)
Logitech internet keyboard OEM versie (eentje v 13 euro)

Go Hard Go Pro

Legacy Member
mx 500 + qpad (xxl)
plantronics audio hq 90
en microsoft draadloos keyboard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan