-=|)eU$=-
Legacy Member
kzout graag is willen weten mee wa voor muizekes/pads/keyboards gelle allemol speelt OF welke ge een goei vindt en die ge graag zou emmen 
mijnen boel ^^
* mx 500 logi + mouzskatz ( speciale voor nen mx 500 )
* fatpad
* deluxe i-net logi
kvin da egt lekker voor te eemen , alhoewel ik stiekem spaar voor zon geile mx 1000...

mijnen boel ^^
* mx 500 logi + mouzskatz ( speciale voor nen mx 500 )
* fatpad
* deluxe i-net logi
kvin da egt lekker voor te eemen , alhoewel ik stiekem spaar voor zon geile mx 1000...

