Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alsof TOP iet uitmaakt :ironic:TippedTerox zei:Top on, alhoewel de manne me goei cheats er gemakkelijk door kunne, maar liever da, dan een paar mislukkelingen op de hele server.
CodeRed zei:top af, is voor wijven en whiners, ik heb liever een deftige TO met cheaters dan een laggy TO met cheaters
ff af, nade ff on
betaalde gij em? :ironic:-=BYE=-RiptoR zei:Iedereen die zaagt over laggy TO door top : koop u een deftige pc![]()
TippedTerox zei:Dan hebde imo genen deftige to meer![]()
Heb de cheats van ene van elf al zien werken, en als die alles aanzet hebde er nix meer aan ... zowel de x!!ter ni (als ge cheat hebde er zoiezo nix aan) als de andere.
En dbk, da houdt mss wel die noobkes tege me ouw cheats ...
En als ge top op low priorty zet hebde nix lag, heb alsk war moet spelen zonder top zelfs meer lag dan met top dus ik zie het probleem ni, vraag anders aan whiteboy hoe ge uwen priorty moet verzetten, ier werkt da fantastisch !
is phun 
kdenk da ik ga akkoord gaan me gG-ShOt^ zei:TOP stopt bij mijn weten niets meer dan wa de nieuwten TOSTProtect nie stopt dus is ewa overbodig denk'k..
Het feit da TOP ook al niet meer verplicht is in CB Cups zegt genoeg..
En ge kunt top activeren/uitzetten in et "showadmintab" menu dus ge kunt et beter toch gewoon mee installeren met tost moest et ooit toch nog nodig zijn da ge et dan gewoon ff kunt aanzette.
top afH4ns // zei:hmm was da nu weer vo nen uitleg..
" x!!ters " hebben wel iets aan cheatsis phun
en top op low priorty zetten, imo is dat nu niet ZOOOOO moelijk hoor![]()
btw, khem zelf geen last van lag met top, enkel als ge to boot ga het trager en uw menuke blabla favorites loaden blabla , ma ingame... no problem
en vergeet niet dat er TOP hack is, voor degene die wensen deze te ontvangen, pm me

SPin4kker zei:kijk het is gewoon het feit omdat imo tost (zeker de laatste ) nix doorlaat wat top wel blokkeerd */me leest ff zijn zin en hoopt dat ze klopt* ... het is niet dat er zonder top geen anti cheat meer is he ... en idd voor sommige lagged het niet maar ik bvb speel veel liever met top af omdat ik al standaart zo weining frames hem en met top aan is dat nog erger ... dus top eraf![]()

SPin4kker zei:kijk het is gewoon het feit omdat imo tost (zeker de laatste ) nix doorlaat wat top wel blokkeerd */me leest ff zijn zin en hoopt dat ze klopt* ... het is niet dat er zonder top geen anti cheat meer is he ... en idd voor sommige lagged het niet maar ik bvb speel veel liever met top af omdat ik al standaart zo weining frames hem en met top aan is dat nog erger ... dus top eraf![]()
go back to school :naughty: