Archief - Informatie over de server! + ToP vote !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Top verplicht op de telenet server?


  • Totaal aantal stemmers
    85
  • Opiniepeiling gesloten.

GregoryCo

Legacy Member
zoals telenet server vroeger was..
dus ff af behalve bij nade's zoals der al zeiden.
en top aan (is ambetanter, maar houdt tenminste de meeste cheaters weg)

TiTame

Legacy Member
top speelt al geen rol meer tis toch al lang gehacked dus als et er nu op sta of nie dont care

DBK

Legacy Member
TippedTerox zei:
Top on, alhoewel de manne me goei cheats er gemakkelijk door kunne, maar liever da, dan een paar mislukkelingen op de hele server.
alsof TOP iet uitmaakt :ironic:

Target-

Legacy Member
top AAN( dan blijven ter nog cheaters weg)
kutmaps eruit(niemand vote erop en als ze aan de beurt zijn gaat iedereen weg)
maptijden langer en rondetijden korter :-)
en FF dat maakt mij niet uit

H4ns //

Legacy Member
lol @ iedereen die nu top af vote en binnekort als er wieweet ooit nog een release is begint te zagen over xieters ...
mja top is hackable
dus eigenlijk, wat is het verschil...

toch vote ik vo top on

CodeRed

Legacy Member
top af, is voor wijven en whiners, ik heb liever een deftige TO met cheaters dan een laggy TO met cheaters

ff af, nade ff on

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Iedereen die zaagt over laggy TO door top : koop u een deftige pc :p

TippedTerox

Legacy Member
CodeRed zei:
top af, is voor wijven en whiners, ik heb liever een deftige TO met cheaters dan een laggy TO met cheaters

ff af, nade ff on

Dan hebde imo genen deftige to meer :scream:
Heb de cheats van ene van elf al zien werken, en als die alles aanzet hebde er nix meer aan ... zowel de x!!ter ni (als ge cheat hebde er zoiezo nix aan) als de andere.

En dbk, da houdt mss wel die noobkes tege me ouw cheats ...

En als ge top op low priorty zet hebde nix lag, heb alsk war moet spelen zonder top zelfs meer lag dan met top dus ik zie het probleem ni, vraag anders aan whiteboy hoe ge uwen priorty moet verzetten, ier werkt da fantastisch !

H4ns //

Legacy Member
TippedTerox zei:
Dan hebde imo genen deftige to meer :scream:
Heb de cheats van ene van elf al zien werken, en als die alles aanzet hebde er nix meer aan ... zowel de x!!ter ni (als ge cheat hebde er zoiezo nix aan) als de andere.

En dbk, da houdt mss wel die noobkes tege me ouw cheats ...

En als ge top op low priorty zet hebde nix lag, heb alsk war moet spelen zonder top zelfs meer lag dan met top dus ik zie het probleem ni, vraag anders aan whiteboy hoe ge uwen priorty moet verzetten, ier werkt da fantastisch !

hmm was da nu weer vo nen uitleg..
" x!!ters " hebben wel iets aan cheats :) is phun :p
en top op low priorty zetten, imo is dat nu niet ZOOOOO moelijk hoor :)
btw, khem zelf geen last van lag met top, enkel als ge to boot ga het trager en uw menuke blabla favorites loaden blabla , ma ingame... no problem

en vergeet niet dat er TOP hack is, voor degene die wensen deze te ontvangen, pm me

Smashy

Legacy Member
G-ShOt^ zei:
TOP stopt bij mijn weten niets meer dan wa de nieuwten TOSTProtect nie stopt dus is ewa overbodig denk'k..
Het feit da TOP ook al niet meer verplicht is in CB Cups zegt genoeg..

En ge kunt top activeren/uitzetten in et "showadmintab" menu dus ge kunt et beter toch gewoon mee installeren met tost moest et ooit toch nog nodig zijn da ge et dan gewoon ff kunt aanzette.
kdenk da ik ga akkoord gaan me g :) top af

SPin4kker

Legacy Member
H4ns // zei:
hmm was da nu weer vo nen uitleg..
" x!!ters " hebben wel iets aan cheats :) is phun :p
en top op low priorty zetten, imo is dat nu niet ZOOOOO moelijk hoor :)
btw, khem zelf geen last van lag met top, enkel als ge to boot ga het trager en uw menuke blabla favorites loaden blabla , ma ingame... no problem

en vergeet niet dat er TOP hack is, voor degene die wensen deze te ontvangen, pm me


kijk het is gewoon het feit omdat imo tost (zeker de laatste ) nix doorlaat wat top wel blokkeerd */me leest ff zijn zin en hoopt dat ze klopt* ... het is niet dat er zonder top geen anti cheat meer is he ... en idd voor sommige lagged het niet maar ik bvb speel veel liever met top af omdat ik al standaart zo weining frames hem en met top aan is dat nog erger ... dus top eraf :p

H4ns //

Legacy Member
SPin4kker zei:
kijk het is gewoon het feit omdat imo tost (zeker de laatste ) nix doorlaat wat top wel blokkeerd */me leest ff zijn zin en hoopt dat ze klopt* ... het is niet dat er zonder top geen anti cheat meer is he ... en idd voor sommige lagged het niet maar ik bvb speel veel liever met top af omdat ik al standaart zo weining frames hem en met top aan is dat nog erger ... dus top eraf :p

hmm ... zeker van dat tost nix meer doorlaat dat top wel blokkeerd ? (blijf het rare zin vinden btw)

very :unsure:

TippedTerox

Legacy Member
SPin4kker zei:
kijk het is gewoon het feit omdat imo tost (zeker de laatste ) nix doorlaat wat top wel blokkeerd */me leest ff zijn zin en hoopt dat ze klopt* ... het is niet dat er zonder top geen anti cheat meer is he ... en idd voor sommige lagged het niet maar ik bvb speel veel liever met top af omdat ik al standaart zo weining frames hem en met top aan is dat nog erger ... dus top eraf :p

uw zin klopt ni spin :p go back to school :naughty:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan